اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد؛

فعال شدن تمام اتوبوس‌های متوقف در گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان گرگان از فعال شدن تمام اتوبوس‎های متوقف برای ورود به سیستم حمل و نقل شهرستان گرگان تا اول مهر خبر داد.

فعال شدن تمام اتوبوس‌های متوقف در گرگان
رمضان عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که با خدمات دهی مناسب موجبات رضایت‎مندی شهروندان را در این روزهای پرتردد به وجود بیاوریم.
وی تصریح کرد: 35 درصد ظرفیت اتوبوس‎ها در طول روز خالی است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان گرگان افزود: با توجه به اینکه بیشتر ترددها به دلیل ثابت صبح شدن اکثر مدارس در صبح انجام می‎شود برنامه‎ریزی‎های صورت پذیرفته که شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند و در سرویس حمل و نقل به بهترین نحو خدمات داشته باشیم.
عباسی خاطرنشان کرد: روزانه 5 هزار شهروندان گرگان از طریق اتوبوس‌های این شرکت جابه‎جایی صورت می‎پذیرد.
وی ادامه داد: اتوبوس‎های جدید و افزایش بازرسی‎ها در سطح شهر و اضافه شدن 12 دستگاه اتوبوس دیگر تا پایان مهر از دیگر اقداماتی است که این سازمان در راستای بازگشایی مدارس انجام داده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان گرگان همچنین با اشاره به اینکه اعتبار سازمان اتوبوسرانی از سه منبع شهرداری، وزارت کشور و سازمان اتوبوسرانی تامین می‎شود، تصریح کرد: در اختیار قرار دادن سرویس رایگان برای مدارس امکان‎پذیر نمی‎باشد اما می‎توان پایین‎ترین رقم را برای سرویس مدارس در نظر بگیریم تا دغدغه خانواده‎ها کمتر شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول