اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

امام خمینی فردی الهی بود

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی فردی الهی بود و با هدایت‌های خود که برگرفته از قرآن و احکام دینی بود انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

امام خمینی فردی الهی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر دیروز علی فضلی در مراسم تجدید میثاق جمع کثیری از بسیجیان عشایر کشور با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی و هدایت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام هدایت‌های امام خمینی (ره) بر گرفته از قرآن و احکام دینی بود.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: هیچگاه به یاد نداریم که امام خمینی (ره) غیر از تفسیر قرآن و بیان احکام دینی، مطلبی را از خودشان نقل کرده باشند. بنیانگذار جمهوری اسلامی مردی الهی و خدایی بود و با عمل به احکام خداوند متعال، یک دوره رسالت و امامت را در زمان ما تکرار کرد.
وی با اشاره به دفاع مقدس عنوان کرد: اگر به هشت سال دفاع مقدس رجوع کنیم غیر از عمل به قرآن و احکام الهی کاری صورت نگرفته است.
فضلی در ادامه با اشاره به جنگ نرم و با اهمیت‌تر تر بودن آن نسبت به جنگ سخت تاکید کرد: امروز مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار گرفته‌ایم و جنگ امروز جنگ فکرها و اندیشه‌هاست.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دشمنان ما با ایجاد فتنه و تفرقه میان شیعه و سنی در صدد مخدوش کردن اسلام ناب محمدی (ص) هستند و البته ما با هوشیاری هرچه تمام‌تر و با بصیرت کامل، یکبار دیگر همچون دوران دفاع مقدس در میدان حاضریم و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب را ناکام می‌گذاریم. 
مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور نیز طی سخنانی در این مراسم، حضور بسیجیان جامعه عشایر کشور را به نمایندگی از تمام بسیجیان و طیف‌ها دانست و گفت: روز پنج‌شنبه و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس تمام اقوام میهن اسلامی از جمله بختیاری، سیستانی، ترکمن و لر، وحدت، قدرت، اقتدار ملی و وفاداری عشایر به نظام جمهوری اسلامی ایران را همراه با سایر نیروهای مسلح به نمایش خواهند گذاشت.
مهدی جمشیدی افزود: روز پنج‌شنبه و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس تمام اقوام میهن اسلامی از جمله بختیاری، سیستانی، ترکمن و لر، وحدت، قدرت، اقتدار ملی و وفاداری عشایر به نظام جمهوری اسلامی ایران را همراه با سایر نیروهای مسلح به نمایش می‌گذارند.
در آستانه هفته دفاع مقدس جمع کثیری از بسیجیان عشایر کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
بسیجیان عشایر کشور همچنین با حضور بر سر مزار بانو ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) از رشادت‌های و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول