اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هرمزگان؛

وظیفه عمومی نسبت به کارگیری مشمولان هشدار داد

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان نسبت به، بکارگیری مشمولان نظام وظیفه به پیمانکاران،‌ کارفرمایان، نهادها و دستگاه‌ها هشدار داد.

وظیفه عمومی نسبت به کارگیری مشمولان هشدار داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ ابراهیم زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح نحوه ثبت نام جدید دانشجویان در سال‌جاری اظهار داشت: نحوه جدید ثبت نام دانشجویان بدین صورت است که مشمولان مجاز ادامه تحصیل به صورت موقت در دانشگاه مربوطه ثبت نام و با تکمیل درخواست معافیت تحصیلی توسط دانشگاه مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس +10 در سطح استان مراجعه کنند.
وی افزود: دانشجویان طبق قوانین جدید پس از ثبت اطلاعات در سیستم برای ثبت نام قطعی به دانشگاه مجوز دریافت می‌کنند و توسط معاونت وظیفه عمومی بررسی و معافیت تحصیلی برای آنان صادر که توسط پست به دانشگاه‌های مربوطه تحویل می‌شود.
معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان در خصوص نحوه ثبت نام سربازان واجد شرایط ورود به دانشگاه در حین خدمت خاطر نشان کرد: این بخش از متقاضیان ورود به دانشگاه نیز با مراجعه به دانشگاه مربوطه، معرفی نامه اخذ و به وظیفه عمومی مراجعه که در صورت واجد شرایط بودن از خدمت ترخیص و به دانشگاه معرفی می‌شوند.
زارعی همچنین در مورد بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولان نیز گفت: طبق بخشنامه واصله در سازمان وظیفه عمومی ناجا تمامی کارکنان وظیفه که تا تاریخ یک شهریورماه 90 به خدمت مقدس سربازی اعزام شده و در طول خدمت مرتکب غیبت و فرار نشده‌اند، اضافه خدمت آنان مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته و می‌توانند از این مزایا آن استفاده کنند.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: آن دسته از مشمولانی که تقاضای تمدید و تعجیل خدمت را دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 درخواست خود را ثبت و درخواست آنان، توسط سازمان وظیفه عمومی رسیدگی و پاسخ لازم را از طریق همان دفتر خدماتی به مشمولان ابلاغ می‌کنند و افرادی که دارای معاذیر خدمتی هستند می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی استان، موعد اعزام خود را تمدید کنند.
معاون وظیفه عمومی هرمزگان در پایان معاذیر موعد اعزام را بیماری و حادثه، ‌استخدام در نیروهای مسلح، پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی، فوت بستگان درجه یک، خدمت همزمان دو برادر و مشمولانی که قبل از فرجه 6 ماهه خود را معرفی کرده‌اند، ذکر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول