اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز شهادت امام صادق(ع)؛

کاروان غم در آشتیان به حرکت در می‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان از حرکت کاروان غم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان خبر داد.

کاروان غم در آشتیان به حرکت در می‌آید
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رفیعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) دسته‌های عزاداری و زنجیر‌زنی این شهرستان در خیابان‌های اصلی شهر به حرکت در خواهند آمد.
وی تصریح کرد: همچنین به همین مناسبت 15 روحانی برای ایراد سخنرانی و بیان سیره عملی این امام عزیز به مساجد شهری و روستایی آشتیان اعزام می‌شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان با تاکید بر اینکه‌ عزاداری برای ائمه اطهار(ع) و بزرگداشت شهادت اهل بیت(ع) موجب احیای یاد و نام و فرهنگ اهل بیت در جامعه خواهد شد، گفت: امروز یکی از ترفندهای دشمنان برای نابودی دین اسلام قطع ارتباط مسلمانان با تاریخ صدر اسلام است تا از این روش بتوانند فرهنگ غلط خود را به جوامع القا کنند.
رفیعی‌پور با تاکید بر اینکه باید در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سراسر جامعه اسلامی غرق عزا و ماتم باشد، ادامه داد: ترویج دین و مذهب امام صادق(ع) در جهان از امور بسیار مهم و اساسی است که باید به آن توجه شود.
وی گفت: اگر چه برگزاری مراسم عزاداری برای ائمه اطهار(ع) و بزرگداشت شعائر دینی امری مهم محسوب می‌شود، ولی مسئله‌ای که از برگزاری برنامه‌های عزاداری اهمیت بیشتری دارد شناختن و شناساندن اندیشه‌های ائمه اطهار و به ویژه شناساندن مکتب جعفری و مذهب تشیع به جوانان و نوجوانان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در راه ترویج این مذهب قدم بردارند و در توسعه و ترویج این مذهب بکوشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول