اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان خبر داد:

فعالیت 17 انجمن ورزشی در هیئت ورزش‌های روستایی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان گفت: 17 انجمن ورزشی زیر نظر هیئت ورزش‌های روستایی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 17 انجمن ورزشی در هیئت ورزش‌های روستایی
داود ارفعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه انجمن‌های اکثر رشته‌های رزمی در هیئت ورزش‌های روستایی فعالیت‌ می‌کنند، اظهار داشت: فوتبال، فوتسال، تنیس، والیبال، کوهنوردی، ورزش‌های بومی محلی، آمادگی جسمانی، ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی در هفت ماده و چندین رشته ورزشی دیگر عضو هیئت‌های ورزش روستایی هستند.
وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های روستایی برنامه‌ای را برای ساخت یک ورزشگاه دارد، افزود: دو روستایی سهرین و چیر هر کدام زمین‌هایی را به همین منظور در اختیار هیئت‌ ورزش‌های روستایی قرار داده‌اند.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان افزود: روستای سهرین زمینی به مساحت 100 هکتار و روستای چیر زمینی با وسعت 700 هکتار را برای ساخت یک ورزشگاه آبرومند پیشنهاد کرده‌اند که کارشناسان امر در حال بررسی موقعیت دو زمین برای احداث باشگاه هستند.
وی نزدیکی به شهر و داشتن تاییدیه کارشناسان منابع طبیعی را از جمله شرایط پذیرفته شدن پیشنهادها برای احداث باشگاه اعلام و تصریح کرد: آماده بودن زیرساخت‌های لازم مانند آب و گاز نیز از دیگر شرایط لازم برای احداث یک باشگاه در راستای فعالیت‌های ورزشی روستاییان است.
ارفعی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتسال روستایی و عشایری شمالغرب کشور در زنجان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال روستایی و عشایری کشور با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به پایان رسید.
وی تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال روستایی و عشایری شمال‌غرب کشور را پنج تیم اعلام کرد و افزود: بعد از تیم آذربایجان شرقی که با 10 امتیاز در این مسابقات قهرمان شد، تیم زنجان با شش امتیاز رتبه دوم را کسب کرد.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان اضافه کرد: پنج تیم حاضر در مسابقات فوتسال روستایی و عشایری کشور به صورت دوره‌ای با هم بازی کردند.
وی با اشاره به پیشنهاد فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری کشور برای برگزاری دور نهایی مسابقات فوتسال روستایی و عشایری در زنجان تاکید کرد: مسابقات فوتسال این هیئت به احتمال قوی در زنجان برگزار می‌شود.
ارفعی ادامه داد: دور نهایی مسابقات فوتسال روستایی و عشایری کشور به احتمال زیاد در روز 17 مهر ماه با حضور سه تیمی که از هر یک از شش منطقه بالا آمده‌اند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول