اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان تأکید کرد:

علم‌اندوزی زمینه‌ساز پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان گفت: کسب علم‌ زمینه‌ساز پیشرفت و سازندگی کشور است.

علم‌اندوزی زمینه‌ساز پیشرفت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری ظهر امروز در مراسم به صدا درآمدن زنگ جوانه‌ها در مدارسه راهنمایی طالقانی همدان ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای آموختن و فراگیری علم راهی مدارس می‌شوند و این امر جلوه خاصی به نظام آموزشی ما می‌دهد.
وی افزود: دانش‌آموزان باید در مدارس طوری تربیت شوند که همواره برای ساختن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت آن آماده باشند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: فردای درخشان این مرز و بوم از آن دانش‌آموزان این ملت است که با بهره‌گیری از دانش و تجربه گذشتگان خود افتخارات بزرگی را در شأن ایران اسلامی کسب می‌کنند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: کشور ما باید در جهان الگویی برای علم، دانش، جهاد و شهادت باشد.
وی بیان داشت: ما به عنوان مربیان این مرز و بوم موظف هستیم تا دانش‌آموزان را در راستای درک علم و ایمان تربیت کرده و جوانانی انقلابی را تحویل جامعه دهیم.
محمود نقوی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم توجه به علم‌آموزی گفت: در استانی که عنوان پایتخت تاریخ و تمدن را گرفته باید از استعدادها و ظرفیته‌های پیش رو استفاده کرده و دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که بتوانند تسخیرکننده قله‌های علمی در ایران و جهان باشند.
انتهای پیام/ص30


 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول