اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

در پی تشدید بحران اقتصادی در یونان

سی دی آموزشی در مدارس آتن، جایگزین معلم شد

خبرگزاری فارس: دانشجویان و دانش آموزان یونانی با تجمع اعتراض آمیز مقابل پارلمان این کشور، سی دی هایی را که در طرح جدید ریاضتی آتن به جای معلم و کتاب درسی به آنها داده شده بود، به سمت ساختمان پارلمان پرتاب کردند.

سی دی آموزشی در مدارس آتن، جایگزین معلم شد
به گزارش فارس به نقل از شبکه "یورونیوز"، دانشجویان یونانی روز گذشته به خیابان‌های آتن آمدند تا اعتراض خود را به سیاست های ریاضتی دولت این کشور از جمله قطع پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی اعلام کنند.
 
بر اساس این گزارش، دانشجویان و دانش آموزان یونانی که با اجرای مرحله جدیدی از سیاست های ریاضتی دولت این کشور به جای کتب درسی و معلم و استاد، مطالب درسی در قالب سی دی در اختیار آنها قرار گرفته است، مقابل پارلمان این کشور تجمع کردند و این سی دی ها را به سمت ساختمان پارلمان پرتاب می کردند.
 
بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند که این سیاست ها زندگی را برای آنها بسیار سخت کرده است.
 
یکی از معترضان گفت: افرادی در خانواده های ما هستند که از کارشان برکنار شده اند و یا اینکه حقوقشان به شدت کاهش داده شده است. ما نمی توانیم برخی از ضروریات اصلی مان را از جمله غذا و برق تأمین کنیم.
 
وی افزود: سال تحصیلی یک هفته پیش آغاز شده است و ما هنوز معلم نداریم. ما هیچ کتابی هم نداریم و مسئولین می گویند که پولی برای چاپ کتاب ها ندارند.
 
بر اساس این گزارش، معترضان یونانی در حالی که مقابل پارلمان این کشور تجمع کرده بودند، بسته‌های سی دی و سی دی هایی را به سمت ساختمان پارلمان پرتاب می کردند. ظاهرا در این کشور به جای چاپ کتاب و فرستادن معلمان سرکلاس های درس، مطالب درسی در قالب سی دی تهیه شده است و در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار داده شده است.
 
یورونیوز ادامه داد: دانشجویان و دانش آموزان یونانی که می بینند در این مرحله از اجرای سیاست‌های ریاضتی دولت، والدینشان از کار برکنار شده اند، اینک تصمیم گرفته اند برای آینده خود در این کشور بجنگند.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول