اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

تعالی جامعه در دستان معلمان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: معلمان به عنوان تأثیرگذارترین اقشار تربیتی جامعه نبض هدایتی و ارشادی کشور را در دست دارند.

تعالی جامعه در دستان معلمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: معلمان در ارتقای فرهنگ و بینش جامعه نقش کلیدی دارند. 
فرماندار شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: فرهنگیان فعال‌ترین و تأثیرگذارترین قشر جامعه را تشکیل می‌دهند و تعالی و پویایی مملکت در حوزه‌های گوناگون تا حدود زیادی به تلاش آنها وابسته است.
این مسئول به عزم جدی دولت احمدی‌نژاد در حل مشکلات معلمان اشاره و بیان داشت: در سایه خدمات دولت عدالت محور وضع معیشتی فرهنگیان نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است.
کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طی هفته دفاع مقدس با هدف پاسداشت رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، از فرهنگیان رزمنده و ایثارگر این شهرستان تجلیل خواهد شد.
وی با یادٱوری اینکه دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ مطلبی درس‌آموختی برای دانش‌آموزان ماست، افزود: ضروری است آموزش‌های معلمان با فرهنگ دفاع مقدس عجین شده و دانش‌آموزان ما را با این فرهنگ غنی آشنا کنند.
این مسئول بیان داشت: در تمام مقاطع لازم است تا حس و حال جنگ و جبهه‌ها در مدارس جاری و ساری باشد و از این رو از معلمان خواسته‌ایم تا در هر کلاس بخشی از فداکاری‌های رزمندگان را به دانش‌آموزان یادآور شوند.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد از دو برابر شدن اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش پارس‌آباد در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با تکمیل طرح‌‌های آموزشی نیمه تمام و بهره‌برداری از آنها، معضل کمبود کلاس درس در این منطقه مرزی مرتفع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه با اهدای جوایزی از اعضای انجمن اولیا و مربیان برتر کشوری و استانی این شهرستان قدردانی شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول