اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90 انجام میشود؛

پروژه احداث جاده فریدونشهر به باغ ناظر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری فریدونشهر از تکمیل پروژه احداث جاده فریدونشهر ـ قلعه سرخ و تهلگی به باغ ناظر در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال 1390 خبر داد.

پروژه احداث جاده فریدونشهر به باغ ناظر افتتاح می‌شود
عزت‌الله یسلیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونشهر اظهار داشت: هدف از اجرای پروژه احداث جاده فریدونشهر به باغ ناظر خارج کردن این شهرستان از بن بست و همچنین برقراری راه ارتباطی بین فریدونشهر و شهرستان چادگان و همچنین استان چهار محال و بختیاری است که با کم‌ترین فاصله و صرفه‌جویی در زمان این کار صورت می‌گیرد.
وی افزود: پروژه بهسازی و آسفالت جاده فریدونشهر به باغ ناظر در حدود 15 کیلومتر است که 11 کیلومتر آن تا روستای تهلگی بهسازی شده و در حدود چهار  کیلومتر آن نیز در حال اجرا است.
رئیس اداره راه و ترابری فریدونشهر با اشاره به وضعیت جوی و موقعیت جغرافیایی این شهرستان تصریح کرد: به دلیل تخصیص دیر هنگام اعتبارات برای عملیاتی شدن طرح‌ها و به کارگیری پیمانکاران مجرب و قوی، متوقف شدن فعالیت‌های عمران و آبادانی با آغاز فصل سرما و یخ بندان و همچنین نیمه تمام ماندن طرح‌ها و از هم پاشیدگی کار پیمانکار و کارگران از جمله مشکلات اداره راه و ترابری فریدونشهر برای تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی این شهرستان است.
وی اضافه کرد: پروژه احداث جاده فریدونشهر به باغ ناظر در سال 1386 آغاز شده است که اعتبارات این طرح استانی بوده و از محل اعتبارات ملی- روستایی تأمین می‌شود و امید است با تأمین اعتبارهای مورد نیاز و مساعد بودن شرایط جوی  این پروژه تا پایان سال 1390 به مرحله بهره‌‌برداری برسد.
یسلیانی تصریح کرد: با افتتاح این طرح علاوه بر خارج شدن شهرستان فریدونشهر از بن بست، زمینه توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست را فراهم می‌کند و از مهاجرت روستاییان دور دست این مناطق جلوگیری شده و همچنین فریدونشهر و استان چهارمحال و بختیاری روابط خوبی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و کشاورزی برقرار می‌کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول