اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند:

مشکلی با حضور شمسایی در گیتی پسند ندارم

خبرگزاری فارس: دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه مشکلی با حضور وحید شمسایی در گیتی پسند ندارم، گفت: خوشحالم که وحید شمسایی به تیم ما ملحق شد؛ زیرا با حضور او میتوانیم به قهرمانی امید بیشتری داشته باشیم.

مشکلی با حضور شمسایی در گیتی پسند ندارم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی نظری پیش‌ازظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: گیتی پسند اردوی خوبی در اوکراین برگزار کرد، این اردو هزینه زیادی نیز داشت اما فکر می‌کنم اثرات آن در لیگ مشخص می‌شود.
وی درباره حضور شمسایی گفت: او از بازیکنان خوب فوتسال ایران و آسیا است، باید این را بگویم که هیچ مشکلی با شمسایی ندارم و از حضورش در گیتی پسند خیلی خوشحال شدم.
‌بهترین دروازه بان فوتسال جهان در سال 2010  با رد شایعاتی که در مورد رابطه وی و شمسایی وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته مسائلی پیش آمد که خیلی زود ختم به خیر شد و الان ارتباطم با وحید بسیار خوب است.
به گزارش فارس، در حالی ‌که روز سه شنبه جاری رقابت‌های فوتسال لیگ برتر آغاز می‌شود، تیم فوتسال گیتی پسند با حضور تمام نفرات خود به تمرین می‌پردازد.
دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و فیروز صفه اصفهان ساعت 21.30 دقیقه سه شنبه جاری در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول