اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور داوران کشوری صورت گرفت؛

آغاز داوری آثار جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از آغاز داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان خبر داد.

آغاز داوری آثار جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، فریدون سید مصطفوی اظهار داشت: با حضور شش داور کشوری داوری هزار و  738 اثر (550 اثر عکاسی،1188 نقاشی) برای انتخاب 16 اثر برگزیده صورت می‌گیرد. 
وی  یادآور شد: 9 مهر جشنواره نام‌ها و نشانه‌های با حضور مدیر‌عامل کانون و استاندار آذربایجان غربی و با معرفی نفرات برتر در محل مجتمع فرهنگی هنری شمس به کار خود پایان می‌دهد.
وی افزود: جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان در قالب جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، برای نخستین‌بار و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان آذربایجان غربی در دو بخش عکاسی و نقاشی و در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و مربیان و کارکنان کانون برگزار می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: هدف از برگزاری جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی ساری و جاری نمودن نام مقدس امام رضا و سیده فرهنگ نورانی علوی است.
فریدون سید مصطفوی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین‌بار این جشنواره با مضمونی متفاوت و نو در این استان برگزار می‌شود از استقبال قابل قبول مخاطبین کودک و نوجوان با ارسال 1738 اثر در دو بخش عکس و نقاشی خبر داد.
مصطفوی با اشاره به فرمایش نورانی پیامبر گرامی اسلام در حدیث ثقلین مبنی بر سفارش پیروزی از دو امانت گران‌بهای قرآن و اهل بیت خاطرنشان کرد: تسری این نگاه با برگزاری چنین جشنواره‌ها در قالب عکس و نقاشی، ابزار مناسبی در راستای انس کودکان و نوجوانان با فرهنگ اهل بیت است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول