اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

احمدی‌نژاد در جمع مردم شهرستان کوثر:

‌اگر دولت دهم به پایان برسد هیچ وعده‌ای بر زمین نمیماند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور تأکید کرد: ما می‌خواهیم جوری عمل کنیم که اگر دولت دهم به پایان رسید، هیچ قول و تصمیمی از دولت بر زمین نماند.

‌اگر دولت دهم به پایان برسد هیچ وعده‌ای بر زمین نمیماند
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان اردبیل، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم شهرستان کوثر با تاکید بر لزوم ساختن ایران گفت: باید ایران را با کار، تلاش، وحدت،‌ همدلی، توکل بر خدا و بر اساس الگوهای الهی و عدالت بسازیم.

وی با بیان اینکه باید ایران را بر اساس عدالت بسازیم، اظهار داشت: عدالت محور ساختن ایران است و اگر برنامه‌ریزی و مدیریت ما و نگاه ما بر اساس عدالت باشد، همه ایران آباد خواهد شد و مشکلی باقی نخواهند ماند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دور چهارم از سفرهای استانی پیگیری مصوبات سه سفر گذشته را خواهیم داشت، تاکید کرد: ما می‌خواهیم جوری عمل کنیم که اگر دولت دهم به پایان رسید، هیچ قول و تصمیمی از دولت بر زمین نماند.

احمدی‌نژاد در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب 23مصوبه در دور اول از سفرهای استانی برای شهرستان کوثر گفت: از این مصوبات 5 تا در دست اجرا، 18 مصوبه تمام شده و یک مصوبه هیچ اقدامی نشده است.

وی در همین زمینه یادآور شد: در دور دوم از سفرهای استانی 36 مصوبه برای شهرستان کوثر داشتیم که از این تعداد 29 مصوبه اجرا، 4 مصوبه در دست اجرا و 3 مصوبه هیچ اقدامی نشده است.

رئیس جمهور مصوبات دور سوم از سفرهای استانی از شهرستان کوثر را 40 مصوبه برشمرد و اظهار داشت: از این تعداد 15 مصوبه هیچ کاری نشده و 21 مصوبه مورد اجرا و 4 مصوبه نیز اجرا نشده است که ما در دولت قرار است جوری تصمیم بگیریم که اگر مصوباتی که عملی نشده و مانعی بر سر پیشرفت‌شان است، برطرف شود.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در مورد سد کوثر نیز خاطرنشان کرد: در دولت جوری تصمیم می‌گیریم که سد کوثر تا پایان سال تمام شود و اوایل سال بعد سفری برای افتتاح این سد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه "باید دست به دست هم بدهیم، حرکت کنیم و کشور را بسازیم"، در خصوص برنامه‌های دولت در دور چهارم از سفرهای استانی گفت: برنامه ما تمرکز بر اشتغال است. ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد و تقاضا برای کار زیاد است که دولت تصمیم گرفته در حرکتی انقلابی ریشه بیکاری را برکند. از همین رو از امسال به سال آینده با همت جوانان و کارآفرینان سالیانه 2.5 میلیون شغل ایجاد کنیم‌ و سال 92 را در شرایطی آغاز کنیم که همه جوانان شغل مناسبی را در اختیار داشته باشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول