اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

ایجاد طرح مصونیت معنوی و فکری دانش‌آموزان در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از ایجاد طرح مصونیت معنوی و فکری دانش‌آموزان در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد طرح مصونیت معنوی و فکری دانش‌آموزان در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی موحدی  در نشست پروژه مهر در منطقه عسلویه با تسلیت ارتحال جانگداز عالم ربانی آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی گنخکی به مردم شریف منطقه عسلویه و قشر فرهنگی اظهار داشت: فقدان این عالم بزرگوار، ضربه‌ای به جامعه دینی استان و کشور است و ایشان خدمات زیادی به دین اسلام ارائه کرده‌اند.
وی با گرامیداشت هفته بزرگداشت دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی افزود: دفاع مقدس رویدادی مهم و تاثیرگذار در کشور است و با وجود گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ، هنوز نیز یاد و خاطره دوران پرافتخار حماسه و ایثار امری ارزشمند است و هیچ زمانی یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان از ذهن مردم پاک نمی‌شود.
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر به حساسیت و دقت در امر تربیتی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تعلیم و تربیت در همه حوزه‌های آموزشی و پرورشی به گونه‌ای باشد که بتوانیم دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند تربیت کنیم آنوقت ما یک مدیر موفق هستیم.
موحدی تصریح کرد: این کار نیاز به یک مربی دارد و هر معلمی نمی‌تواند مربی باشد و مدیرانی موفق هستند که هم معلم خوبی و هم مربی خوبی باشند.
وی اذعان داشت: امروز شاهد تحول بنیادین در آموزش و پرورش هستیم و با ابتکارات جناب حاجی‌بابایی شاهد اقدامات نوین و مهمی در تعلیم و تربیت هستیم و سطح کیفی مدارس و نظام آموزشی بالا رفته و البته هنوز تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله داریم.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از ایجاد طرح مصونیت معنوی و فکری دانش‌آموزان در استان بوشهر خبر داد و گفت: یک طرح و عنوان جدید در حوزه پرورشی و تربیت بدنی استان بوشهر بنام مصونیت معنوی و فکری دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده که اهداف اصلی این طرح مقابله با تهاجم فکری دشمنان و مبارزه با جنگ نرم است.
موحدی بیان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و با همه وجود در مسیر رشد و تعالی دانش‌آموزان گام برداریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول