اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ورزش و جوانان آستارا:

روسای هیئت‌های ورزشی آستار تغییر نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست ورزش و جوانان آستارا گفت: برنامه‌ای برای تغییر رؤسای هیئت‌های ورزشی آستارا وجود ندارد.

روسای هیئت‌های ورزشی آستار تغییر نمی‌کنند
سخاوت سلیمان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز این هفته، اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان در رده‌های سنی مختلف در نظر داریم در این مدت کوتاه تا حد امکان شرایط تنها زمین چمن فوتبال در این شهر را آماده برگزاری این مسابقات کنیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این مسابقات با حضور چهار تیم نخست جام رمضان برگزار می‌شود که برای تیم قهرمان این مسابقات 12 قطعه سکه پارسیان و برای تیم نائب قهرمان کاپ قهرمانی در نظر گرفته شده است.
این مسئول تیم‌های شرکت کننده در مسابقات چهار جانبه را تیم‌های رادین، اصناف، گل گل آستارا و گلسرای امیر محمد ذکر کرد.
سرپرست ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای تغییر رؤسای هیئت‌های ورزشی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در آستارا 30 هیئت ورزشی وجود دارد که از این تعداد، تنها 24 هیئت ورزشی فعال است.
وی، اهداف اصلی را بالا بردن کمیت و کیفیت هیئت‌های ورزشی دانست و تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای هیئت‌های ورزشی غیر فعال داریم تا بتوانیم آنها را نیز فعال کنیم.
سلیمان‌نژاد شهرستان آستارا را دارای ظرفیت بالا در امر ورزش در سطح کشور و استان دانست و افزود: امیدواریم با تعامل خوب ورزشکاران رؤسای هیئت‌های ورزشی، مسئولان استانی و شهرستانی و حمایت رسانه‌ها برای توسعه ورزش قهرمانی و تقویت روحیه پهلوانی در ورزشکاران گام‌های بلندی برداریم.
سرپرست ورزش و جوانان آستارا، برگزاری مسابقات کشتی، فوتسال، آمادگی جسمانی، کاراته، شطرنج، کوهنوردی، کوهپیمایی، پیاده‌روی و اجرای مسابقه فرهنگی حماسه ایثار و معرفی بانوی نمونه به فرمانداری را از برنامه‌های اجرایی ورزش و جوانان آستارا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول