اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی رؤسای 2 هیئت ورزشی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رؤسای هیئت‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک و نابینایان و کم‌بینایان استان خراسان جنوبی انتخاب شدند.

معرفی رؤسای 2 هیئت ورزشی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی خراسان جنوبی، مجمع انتخاب رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک خراسان جنوبی به ریاست جعفر قدیری مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل تالار کنفرانس ستاد پشتیبانی فنی و اداری هیئت‌های ورزشی برگزار شد.
محمد اسماعیل افضل‌پور به عنوان تنها نامزد رئیس هیئتی در این جلسه به تبیین و ارایه گزارش برنامه‌های انجام شده هیئت و همچنین برنامه‌های پنج ساله آینده پرداخت.سپس رای‌گیری از میان 18 تن از اعضای حاضر در مجمع انجام گرفت که محمد اسماعیل افضل‌پور با کسب تمامی آرا اعتماد مجمع را کسب کرد که پس از تنفیذ حکم از سوی رئیس فدراسیون به مدت 4 سال به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.مجمع انتخاب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان نیز برگزار شد و محمد حسن دلاکه تنها نامزد و به عنوان سرپرست هیئت به تبیین برنامه‌های خود در حال حاضر و آینده پرداخت. سپس از میان 17 نفر از اعضای حاضر در مجمع رای‌گیری انجام شد که اعضا بالاتفاق رای اعتماد به سرپرست هیئت دادند که پس از تنفیذ حکم از سوی رئیس فدراسیون وی به مدت 4 سال رسما عهده‌دار رئیس هیئت می‌شود.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول