اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آستانه‌اشرفیه خبر داد:

اجرای 45 برنامه فرهنگی در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از اجرای 45 برنامه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 45 برنامه فرهنگی در آستانه‌اشرفیه
به گزارش خبرنگار فارس از آستانه‌اشرفیه، غفار رحیم‌پور عصر امروز در جمع رؤسای اداره‌های این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگ علیه ایران اسلامی را آغاز کرد که به دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران منجر شد.
وی با اشاره به اینکه حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای عظیمی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: جهاد و ایثارگری مردم با ایمان و اخلاص این سرزمین ستون‌های نظام اسلامی را محکم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه ادامه داد: رشادت‌های دفاع مقدس نه تنها برای آیندگان و نسل‌های آینده این مرز و بوم به عنوان سند افتخار و ترسیم کننده مسیر حرکت ملتی بزرگ قرار گرفته است بلکه برای دیگر ملت‌ها و جوامع نیز به عنوان الگوی مقاومت و پایداری و نماد ملی و اسلامی محسوب می‌شود.
وی، شجاعت، شهامت، اعتماد به خداوند، ایجاد روحیه خودباوری و عمل به تکلیف، ظلم‌ستیزی و ولایت‌مداری را از جمله ثمره‌‌های هشت سال دوران دفاع مقدس اعلام کرد.
رحیم‌پور با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید باشکوه هر چه بیشتر در این شهرستان برگزارشود، خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری دعای پر فیض ندبه، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.
وی، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج روستای لاکوژده، نواختن زنگ مقاومت وصبحگاه سراسری بسیج دانش‌آموزی و برگزاری یادواره شهدا در روستاهای لوخ، لسکوکلایه، درگاه، کتشصت آبادان و نیاکو را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آستانه اشرفیه برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه، هفته دفاع مقدس را روایت حماسه‌آفرینی‌های نسلی از بهترین بندگان خدا توصیف کرد و ابراز داشت: دفاع مقدس مصداق عینی ظهور و بروز اعتقاد و اتحاد در سایه پیروی از رهبری و ولایت است.
وی، ویزیت رایگان بسیجیان در درمانگاه سپاه آستانه‌اشرفیه، برگزاری کلاس‌های طرح صالحین، سخنرانی راویان فتح و تبلیغات و فضاسازی مناسب اماکن، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان را از برنامه‌های جانبی سپاه آستانه‌اشرفیه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول