اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم سال جاری؛

8 جایگاه جدید CNG در مشهد به بهره‌برداری میرسد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از امکان بهره‌برداری هشت جایگاه جدید CNG در سطح شهر مشهد در نیمه دوم سال خبر داد.

8 جایگاه جدید CNG در مشهد به بهره‌برداری میرسد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ خندان‌دل ظهر امروز در نشست خبری مدیران‌عامل سازمان‌های حمل و نقل شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نیمه دوم سال جاری هشت جایگاه جدید CNG به جایگاه‌های موجود مشهد افزوده می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اهمیت توسعه جایگاه‌های CNG  درسطح شهر مشهد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سه جایگاه جدید به بهره‌برداری رسید و یک جایگاه CNG موجود نیز توسعه یافت.
وی با اشاره به تعداد جایگاه‌های CNG موجود در مشهد گفت: در حال حاضر 34جایگاه CNG در مشهد موجود است که از این تعداد 27جایگاه متعلق به شهرداری مشهد است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه به فعالیت قطار شهری مشهد همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جدید زمان رسیدن قطارهای خط یک قطار شهری مشهد به 15دقیقه کاهش می‌یابد که دراین راستا هفت رام قطار به 20 واگن به سرویس‌دهی می‌پردازند.
خندان‌دل اظهار داشت: زمان سرویس‌دهی قطار شهری مشهد شش صبح تا هفت عصر می‌شود که در این راستا و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید چنانچه تقاضا برای سفر با قطار شهری وجود داشته باشد زمان افزایش می‌یابد تابه تقاضاهای موجود پاسخ داده شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به نحوه سرویس‌دهی سازمان اتوبوسرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: یکی از مشکلاتی که در زمان مدارس و سرویس‌دهی دانش آموزان وجود دارد، پر بودن اتوبوس‌ها در هنگام رسیدن به مدارس است.
وی ادامه داد: در این راستا و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اتوبوسرانی مقرر شد که سرویس‌دهی سازمان اتوبوسرانی به منظور پاسخ گویی به پیک کارگری از موعدکنونی زودتر آغاز شود تا هنگام زمان رفت آمد دانش‌آموزان مشکل پر بودن اتوبوس‌ها کمتر شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: همچنین شهرداری مشهد در نظردارد که برای پوشش مناسب‌تری حمل و نقل دانش اموزان دختر اتوبوس‌هایی خالی برای پوشش دانش اموزان در محل ایستگاه‌های نزدیک به مدارس مستقر می‌شود.
خندان‌دل همچنین به ارائه خدمات تاکسیرانی در رابطه سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید36 شرکت از بخش خصوصی با 9 هزار300خودرو سرویس‌دهی می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول