اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابش خواستار شد:

اختصاص اعتبار لازم به نمایشگاه بین‌المللی یزد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردکان در مجلس خواستار اختصاص اعتبار از محل اعتبارات سازمان توسعه تجارت ایران برای احداث نمایشگاه بین‌المللی استان یزد شد.

اختصاص اعتبار لازم به نمایشگاه بین‌المللی یزد
محمدرضا تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به اثرات مثبت و نتیجه‌بخش برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی و با توجه به جایگاه اقتصادی استان یزد به ویژه در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در کشور،کمبود نمایشگاه بین‌المللی در استان یزد را ملموس و مشهود دانست.
وی خواستار اختصاص اعتبار از محل اعتبارات سازمان توسعه تجارت ایران برای احداث نمایشگاه بین‌المللی یزد شد.
تابش ادامه داد: به منظور ایجاد نمایشگاه بین‌المللی استان یزد، زمین مناسب در جوار جاده کنارگذر یزد و در مسیر و کریدر حمل و نقل شمال ـ جنوب کشور انتخاب شده و و اقدامات لازم برای تشکیل شرکتی با مشارکت جمع کثیری از صاحبان صنایع استان انجام شده و همزمان طی سفرهای استانی هیئت دولت به استان نسبت به اختصاص اعتبارات مناسب برای احداث زیربناها و زیرساخت‌های مورد نیاز آن از محل اعتبارات سفر اقدام شده است.
نماینده مردم اردکان در مجلس عنوان کرد: با طی این مراحل، هم‌اکنون عملیات اجرایی ساخت این نمایشگاه نیز با پیشرفت مناسبی در دست پیگیری است.
وی افزود: در سفر دور سوم هیئت دولت به استان نیز مقرر شد متناسب با پیشرفت عملیات اجرایی، دولت نیز نسبت به اختصاص اعتبارات مناسب تا سقف 10 درصد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سهامداران نمایشگاه اقدام کند که لازم است با توجه به پیشرفت طرح، اعتبارات مناسب برای کمک به تامین زیرساخت‌های نمایشگاه از محل اعتبارات سازمان توسعه تجارت ایران مساعدت و تسهیلات بانکی مناسب و ارزان قیمت از سهمیه وزارت صنایع برای تکمیل و بهره‌برداری این مجموعه اختصاص یابد.
تابش یادآور شد: وضعیت ساخت نمایشگاه یزد برای وزیر صنعت، معدن و تجارت تشریح شده و درخواست‌های استان نیز در این زمینه ارائه شده و وزیر نیز برای عملی شدن آن به معاون مربوطه دستورات لازم را ارائه کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول