اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم در لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد؛

جدال صبای قم با فولاد گستر تبریز

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال فولاد گستر تبریز و صبای قم پنج‌شنبه این هفته در مسابقات فوتسال دسته برتر باشگاه‌های کشور در قم در جدالی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال صبای قم با فولاد گستر تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پنج‌شنبه این هفته پنجمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و طی آن قم میزبان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته بین تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد گستر تبریز خواهد بود.
مصاف تیم‌های فولاد گستر تبریز و صبای قم از ساعت 16 عصر پنج‌شنبه سی و یکم شهریور ماه به میزبانی شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
در این مسابقه دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در جدول رده‌بندی گروه دوم شرایطی کاملا متفاوت دارند، زیرا صبای قم با شرایطی بسیار مناسب در بالای جدول رده‌بندی یکی از بخت‌های صعود به صدر جدول محسوب می‌شوند، اما تیم فولاد گستر تبریز وضعیت مناسبی ندارد.
تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری پنج بر سه مقابل شهرداری ساوه در هفته گذشته، در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات فوتسال دسته برتر باشگاه‌های کشور دارد و در دیدار رفت خود مقابل تیم فولاد گستر تبریز قرار می‌گیرد.
نماینده قم در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی در این دیدار با تیم فولاد‌گستر تبریز رقابت می‌کند که از چهار بازی قبل خود، 9 امتیاز در کارنامه دارد که این امتیازها حاصل سه پیروزی، بدون تساوی و یک شکست مقابل حریفان تا پایان هفته چهارم مسابقات است.
شاگردان سیدمهدی غیاثی در هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال پرسپولیس تهران به برتری شش بر دو دست یافت، در هفته دوم در اصفهان با نتیجه دو بر یک مغلوب فیروز صفه اصفهان شد و در هفته سوم در قم مقابل تیم میثاق تهران به برتری هفت بر دو رسیدند تا با غلبه پنج بر سه مقابل تیم شهرداری ساوه به مکان چهارم جدول رده‌بندی برسند.
بر این اساس تا برگزاری پنجمین بازی صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو روز دیگر باقی مانده است و در تمرینات اخیر بازیکنان صبا در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه‌های آماده‌سازی تیم می‌پردازند.
دیدارهای هفته پنجم از دور رفت مساباقت سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و طی آن 14 تیم حاضر در این مسابقات در هفت مسابقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه صبای قم، نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال در فصل جاری با نام صبا در مسابقات شرکت کرده است و این در حالی است که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال پیش از این با عناوینی چون سهیل، فراز، ارم کیش، تربیت بدنی و کیش ایر در مسابقات حضور یافته بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول