اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش با استقبال پرشور مردم سومین حرم اهل بیت (ع)؛

پیکر مطهر 2 شهید گمنام وارد شیراز شد

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر دو شهید جوان گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام وارد شیراز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پیکر مطهر این دو شهید گمنام با استقبال پر شور مردم، نیروهای مسلح و مسئولان استان فارس از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز تا میعادگاه معراج شهدا در مجتمع فرهنگی شلمچه این شهر تشییع می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این شهدا از شهدای عملیات قدس در منطقه عین منصور و شمال فکه هستند.
حیدر بهرامی اضافه کرد: یکی از این شهدا 25 ساله و دیگری 23 ساله است که روز شنبه دوم مهر ماه امسال همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پس از برنامه‌های مختلف همراه با شهدا و وداع با شهدا در شهرستان بوانات و پادگان احمد بن موسی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاکسپاری می‌شوند.
بهرامی افزود: مراسم ویژه این شهدا شب چهارشنبه در منزل شهید شیخی در شیراز، پنج‌شنبه شب در حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)، حسینیه عاشقان ثارالله و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین روز جمعه پیکر پاک و مطهر این شهدای عزیز در مصلای نماز جمعه با حضور نمازگزاران تشییع می‌شود.
این مقام مسئول از عموم مردم مومن و ولایت‌مدار شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) به ویژه جوانان و دانشجویان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان فارس خاک‌سپاری شده و استقبال قابل توجهی توسط مردم برای برگزاری این برنامه‌ها شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول