اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج فرهنگیان رفسنجان خبر داد:

7220 نفر روز فعالیت بسیج سازندگی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج فرهنگیان رفسنجان گفت: 7 هزار و 220 نفر روز فعالیت با حضور 230 دانش‌آموز و 11 استاد کار در فعالیت‌های طرح هجرت 3 رفسنجان شرکت داشتند.

7220 نفر روز فعالیت بسیج سازندگی در رفسنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، شعبان محمودی ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت سه در رفسنجان اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی حدود 90 روز در دو حوزه حضرت زینب (س)، شهید حسین فهمیده و همچنین کانون بسیج فرهنگیان در قالب طرح هجرت سه به فعالیت پرداختند.
وی افزود: شرکت دانش‌آموزان در تابستان 90 نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده است و در حالی که انتظار 7 هزار نفر روز در رفسنجان و نوق می‌رفت، تعداد 7 هزار و 220 نفر روز با حضور 230 دانش‌آموز و 11 استاد کار در فعالیت‌های این طرح شرکت داشتند.
محمودی تصریح کرد: درس تنها به درس‌های مدرسه گفته نمی‌شود، بلکه تجربه‌هایی که انسان در طول زندگی کسب می‌کند، می‌تواند درس‌های زندگی باشد.
وی افزود: در طول دوران طرح مذکور برای نخستین بار مدرسه‌هایی مرمت و زیباسازی شدند که از آغاز تأسیس تاکنون رنگ و روی زیباسازی ندیده بودند.
محمودی بیان داشت: دانش‌آموزان بسیجی با همت و تلاش خود توانستند فضای شاد و نو را در این مدرسه‌ها به وجود بیاورند تا دانش‌آموزان با ورود به مدرسه از روحیه خوبی برخوردار شوند.
وی بیان کرد: در طرح هجرت سه اولویت با مناطق محروم بود و حتی یک دبستان در محل اردوگاه افاغنه نیز رنگ‌آمیزی، زیباسازی و شعارنویسی شد.
محمودی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طول این طرح به برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی در رشته‌های قرآن، احکام، زبان و دیگر رشته‌ها یاد و خاطرنشان کرد: در سال جاری برای نخستین بار در استان تنها شهرستانی که اردوی سه روزه با هدف بالا بردن معلومات عقیدتی و دانش احکام دینی برپا کرد، رفسنجان بود که با استفاده از استادان مجرب به هدف خود رسیدند.
وی گفت: در بحث مالی در سطح استان نیز بیشترین هدیه‌ای که بنا به تشبیه رهبر فرزانه به عنوان دهان‌شیرین‌کن به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح داده می‌شود در رفسنجان انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول