اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

مرکز تربیت معلم نیر ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر از ارتقای مرکز تربیت معلم آزادگان این شهرستان از مقطع کاردانی به کارشناسی خبر داد.

مرکز تربیت معلم نیر ارتقا می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر اظهار داشت: رایزنی‌ها در این رابطه با مسئولان وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس و همزمان شدن آن با هفته دفاع مقدس از شهرداران نیر و کوراییم خواست فضای شهر را شاداب کنند تا سال شادی را دانش‌آموزان آغاز کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر هم در این جلسه با ارائه گزارشی ابراز داشت: امسال 4هزار و 98 دانش‌آموز در قالب 243 کلاس درس و 521 معلم سال تحصیلی جدید را در این شهرستان آغاز می‌کنند.
فرهاد قاسم‌زاده با بیان ضرورت استفاده مدارس از اینترنت خاطرنشان کرد: 14 مدرسه شهرستان نیر به اینترنت ملی وصل هستند و 3 هزار و 300 دانش‌آموز توانسته‌اند توسط این سیستم ثبت نام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: مدارس شهرستان نیر آماده پذیرش از دانش آموزان است و در این راستا تمام معلمان در سطوح و مقاطع مختلف توجیه شده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر بیان داشت: در سال جاری در شهرستان نیر مدارس از نظر تجهیز امکانات در شرایط مثبتی به سر می‌برند و نوسازی مدارس استان در این راستا کمک شایانی به آموزش و پرورش نیر کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مدارس فرسوده در این شهرستان شناسایی شده و در اسرع وقت برای تجهیز و نوسازی آنها اقدام می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول