اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموز هرمزگانی دارنده طلا آسیا:

برای سربلندی کشورم همچنان تلاش می‌کنم

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز 17ساله هرمزگانی که در ششمین دوره مسابقات آسیایی جوانان در شانگهای چین به مقام قهرمانی دست یافت گفت: در مدت پنج سال اخیر که بطور جد در عرصه ورزش ووشو فعالیت دارم برای سربلندی کشورم در این رشته ورزشی همواره تلاش کرده‌ام.

برای سربلندی کشورم همچنان تلاش می‌کنم
طاهر قاسمی دانش آموز هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی امام حسین(ع) ناحیه یک بندرعباس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بندرعباس با اشاره به موفقیت اخیر خود در عرصه مسابقات آسیایی "ووشو" اظهار داشت: این مسابقات از سطح بسیار بالای برخوردار بود چراکه خاستگاه ورزش "ووشو" شرق آسیا است.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به این مدال (طلای آسیا) پس از طی کردن مراحل قهرمانی استان  و کشور، به انتخاب درون اردویی رسیدم و سپس به عنوان فیکس تیم ملی در آمدم.
این قهرمان با اشاره به موفقیت‌های پیشین خود نیز یادآور شد: علاوه بر این مدال در المپیاد ایرانیان در دو رده جوانان و نوجوانان، چهار طلا و یک نقره کسب کردم و در کاپ آزاد کشور ایتالیا به طلا دست یافتم.
قاسمی اضافه کرد: در چهار مسابقه بین‌المللی از جمله مسابقات کشور هنگ‌کنگ نیز شرکت کردم.
این دانش‌آموز موفق هرمزگانی ضمن قدردانی از حمایت ویژه والدین و مربیان خود، تاکید کرد: چنانچه بستر حضور در مسابقات برایم فراهم باشد همچنان برای رسیدن به قله‌های برتر و افتخار آفرینی برای کشور عزیزم ایران، تلاش می‌کنم.
یادآور می‌شود طاهر قاسمی دانش آموز هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی امام حسین (ع) ناحیه یک بندرعباس در ششمین دوره مسابقات آسیایی جوانان در رشته ووشو در در بخش تالو و در فرم " نن دائو"  رده سنی 15 تا 18 سال مقام اول آسیا را به خود اختصاص داد و صاحب مدال طلا شد.
قاسمی در این فرم با کسب امتیاز 29.9 ضمن کسب مدال طلا و نماینده هنگ کنگ با امتیاز 28.9 در جایگاه دوم ایستاد و نماینده مالزی با امتیاز 27.9 مدال برنز گرفت.
تیم ملی 18 نفره ووشو کشورمان در این رقابت‌ها شش مدال طلا توسط سپیده شاکریان، طاهر قاسمی، زهرا کیانی، پرتوا دارابی، میثم فرجی و حسن یوسفی، صاحب چهار مدال نقره توسط زهرا کیانی، سهیل محمودی، رضا سبحانی و عباس شیخی و 10 مدال برنز توسط نفیسه پور گنجی (دو مدال)، مریم عصمتی، مهدی مختارپور، سپیده شاکریان (دو مدال)، امیرحسین سلطانی، فرشید اسدیان، مرجان حسین‌پور و مجید موسوی حاصل شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول