اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال استان اصفهان:

والیبال اصفهان شایسته قهرمانی بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت والیبال استان اصفهان گفت: تیم اصفهان شایستگی کسب عنوان قهرمانی را داشت اما با بدشانسی از این مهم بازماند.

والیبال اصفهان شایسته قهرمانی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اکرم ابن یمین صبح امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: متأسفانه تیم اصفهان در دور نهایی مسابقات دسته یک نوجوانان کشور با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد و بر سکوی دوم قرار گرفت‌.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم اصفهان در این رقابت‌ها افزود: اصفهان در فینال این مسابقات بازی خوبی را ارائه داد اما نتواست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و به عنوان دوم بسنده کرد.
نایب رئیس بانوان هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات به میزبانی تهران انجام شد و در دور مقدماتی این رقابت‌ها تیم اصفهان در گروه خود به عنوان تیم برتر شناخته شد .
وی با اشاره به دیدارهای تیم اصفهان در این مسابقات تصریح کرد: این تیم بعد از آن که هم گروه‌های خود را شکست داد، در مقابل فارس قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال رسید‌.
ابن یمین با بیان اینکه  تیم اصفهان در دور نهایی با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد، تاکید کرد: شرکت در این مسابقات می‌تواند تجربه خوبی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد تا در مسابقات آتی با استفاده از این تجربیات بتوانند بر سکوی قهرمانی کشور بایستند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول