اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط متخصصان یزدی محقق شد؛

انتشار مجله تخصصی یزد در بزرگترین سایت علمی دنیا

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات خون، سرطان و ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: مجله تخصصی خون که توسط متخصصان یزدی تهیه شده در بزرگترین سایت علمی دنیا ایندکس شد.

انتشار مجله تخصصی یزد در بزرگترین سایت علمی دنیا
اعظم السادات هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: چاپ دوم یک مجله تخصصی خون که به زبان انگلیسی تهیه شده و IJPHO نام دارد، بعد از ISI در یکی از بزرگترین سایت‌های علمی دنیا "SINA HL" و "pop med" ایندکس شد.
وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در مرکزتحقیقات خون و سرطان یزد در مورد مجله "Iranian Journal of Pediatric Hematology & oncology " افزود: این ژورنال تمام انگلیسی Iranian Journal of Pediatric Hematology & oncology که در زمینه‌های هماتولوژی و انکولوژی کودکان فعالیت دارد.
هاشمی بیان کرد: این ژورنال دومین ژورنال خون و سرطان کودکان در دنیا محسوب می‌شود که مشابه آن در دنیا فقط یک مورد وجود دارد.
وی یادآور شد: این مجله تاکنون در 15 پایگاه داده و وب سایت نمایه شده است.
هاشمی ادامه داد: رتبه این ژورنال بعد از مقالات ایندکس شده در ISI دارای بالاترین درجه علمی است.
رئیس مرکز تحقیقات خون، سرطان و ژنتیک دانشگاه شهید صدوقی یزد اظهار امیدواری کرد: چاپ سوم این ژورنال نیز در ISI ایندکس شود.
وی آغاز به کار آزمایشگاه تخصصی خون و سرطان در محل "مرکز تحقیقات خون و سرطان یزد" را از اولویت‌های کاری این مرکزعنوان کرد و گفت: اقدامات انجام شده به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول