اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

دستیار نخست سرمربی والیبال کاله مازندران آرژانتینی است

خبرگزاری فارس: سرمربی کاله مازندران از معرفی آرنندو دامیان مربی آرژانتینی آکادمی کاله به عنوان دستیار اول خود در تیم والیبال کاله مازندران خبر داد.

دستیار نخست سرمربی والیبال کاله مازندران آرژانتینی است
بهروز عطایی صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس ورزشی در شهرستان آمل بیان داشت: آرنندو دامیان مربی آرژانتینی آکادمی کاله که به تازگی به این باشگاه ملحق شده است را به عنوان دستیار اول خود در تیم والیبال کاله مازندران معرفی کردم.
وی افزود: آرنندو دامیان مربی آرژانتینی است که به عنوان مربی آکادمی، تیم‌های پایه و نوجوانان با کاله قرارداد بسته و همچنین زمانی که در مسابقات جهانی والیبال نوجوانان حاضر بودم نیز بخشی از تمرینات بازیکنان کاله مازندران را به عهده داشت.
عطایی با اعلام اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم از روند تمرین و چگونگی آماده‌سازی توسط این مربی جوان رضایت دارند، گفت: باید برای تکمیل کادر فنی بیشتر وقت گذاشت تا بتوانیم کادر فنی خوبی را برای فصل جدید گردهم آوریم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه چند مربی امسال به عنوان دستیار، کادر فنی را در فصل جدید همراهی می‌کنند، تصریح کرد: باید با مدیریت باشگاه مذاکراتی را انجام دهیم و بودجه و هزینه‌های لازم در این زمینه را برآورد کنیم تا با توجه به نظر مسئولان ارشد باشگاه پیشنهاداتم در مورد نفرات بعدی کادر مربیگری ارائه شده و افراد مورد نظر به جمع ما اضافه شوند.
وی ابراز امیدواری کرد تا کاله مازندران با توجه به جذب ایده‌آلی که امسال داشته بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد و به جایگاه اصلی‌اش در والیبال کشور دست پیدا کند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول