اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساوجبلاغ:

دفاع مقدس ما را به خودباوری رسانید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ گفت: دفاع مقدس ما را به بالاترین نقطه خودباوری رسانید.

دفاع مقدس ما را به خودباوری رسانید
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، احسان‌الله حاجی پور  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس دستاوردهای بسیار زیادی را به همراه داشت که باید با حفظ تمام دستاوردهای آن دین خود را نسبت به رزمندگان اسلام و شهدا ادا کنیم.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود و ایثار و از خودگذشتگی درس‌های بزرگی را به جوانان امروز دادند که باید این خلقیات آنان در زندگی نسل امروز جاری و ساری شود.
این مسئول گفت: با توجه به این که از دوران دفاع مقدس سال‌های طولانی می‌گذرد نباید اجازه دهیم که دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود.
حاجی پور ادامه داد: نسل امروز را باید با آن دوران آشنا کرد و به آنان نشان داد که چه جوانانی برای حفظ مرزهای کشور به جنگ با دشمن رفته و امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.
وی افزود: شهدا، جانبازان و آزادگان بهترین الگو برای نسل امروز محسوب می‌شوند چرا که آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کرده و از خاک کشور دفاع کردند.
فرمانده سپاه ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: صدها برنامه فرهنگی در این زمینه تهیه شده است که همزمان با هفته دفاع مقدس به اجرا گذاشته خواهد شد.
حاجی پور برگزاری صبحگاه مشترک، یادواره شهدا و نمایشگاه دفاع و حماسه ایثار را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی است و نشست‌های تخصصی و همچنین بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر فعالیت‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.
حاجی پور در ادامه سخنان خود از ویزیت رایگان بیماران در این هفته خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ویزیت رایگان بیماران در این هفته توسط بسیج جامعه پزشکی انجام خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول