اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری تاییدکرد:

افزایش 25 درصدی اجاره‌بها در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از افزایش 25 درصدی اجاره مسکن در این استان خبر داد.

افزایش 25 درصدی اجاره‌بها در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعداز ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن این استان اظهار داشت: در حال حاضر مسکن مهر چهارمحال و بختیاری در بین 31 استان کشور در رده سیزدهم قرار دارد، این در حالیست که کسب این رتبه با توجه به توانمندی‌های موجود شایسته این استان نیست.
وی افزود: برهمین اساس لازم است تا با تلاش مضاعف و فعال کردن بیش از پیش تعاونی‌ها به سمت رسیدن به استان‌های برتر کشور حرکت کنیم.
عیدی با نامطلوب ارزیابی کردن عملکرد تعاونی‌های مسکن این استان، گفت: باید کمیته‌ای متشکل از ادارات مسکن و شهرسازی و تعاون علت عدم پیشرفت تعاونی‌ها را بررسی و در صورتی که به نتیجه مطلوب دست پیدا نکنند، ادامه فعالیت ساخت و ساز را به افراد متخصص از جمله انبوه‏سازان واگذار کنند.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عدم پیشرفت مناسب فعالیت انبوه‌سازان در تکمیل ساختمان‌های مردم افزایش 25 تا 30 درصدی اجاره خانه در چهارمحال و بختیاری و بدبین شدن مردم نسبت به مسئولان را به همراه داشته است.
عیدی تاکید کرد: باید ساختمان‌های مردم را در زمان مقرر و با ارزان‌ترین قیمت به آنها تحویل دهیم.
وی روند حرکت تعاونی‌ها را در این استان اشتباه ارزیابی کرد و گفت: اگر در آینده نیز به این مسیر ادامه دهیم در آینده مشکل ما بسیار بیش از وضع موجود خواهد شد.
عیدی با بیان اینکه مسئولیت اداره تعاونی‌های مسکن تحت تملک اداره تعاون است، گفت: مسکن و شهرسازی نیز مسئولیت مسکن مهر این استان را داراست، مسکن و شهرسازی و تعاون باید با بررسی راهکارهایی مناسب و افزایش تلاش در راستای تکمیل ساختمان‌های مردم به ارائه خدمت به مردم بپردازند و نیز باید جوابگوی عدم فعالیت مناسب تعاونی‌ها باشند.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به سهمیه 18 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان، گفت: از این تعداد 13 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 5 هزار واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در دست احداث است.
وی گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت از 13 هزار واحد، 10 هزار و 867 واحد آن عقد قرارداد شده است که از این تعداد 10 هزار واحد مسکونی موفق به اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری شده‌اند.
عیدی با تاکید بر توجه به کیفیت پروژه‌های مسکن مهر در کنار توجه به کمیت آنها، افزود: باید توجه جدی به برنامه‌های تعیین شده در سال‌جاری داشته باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول