اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

از ظرفیت‌های بسیج به خوبی بهره نبرده‌ایم

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: از نیروی بسیج در جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی استفاده نشده است.

از ظرفیت‌های بسیج به خوبی بهره نبرده‌ایم
محمدعلی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به تاثیر نیروی مقاومت بسیج در جهت پیروزی ایران در جنگ هشت ساله اظهار داشت: متاسفانه بعد از جنگ نتوانسته‌ایم از نیروی بسیجی در حوزه‌های مختلف کشور استفاده مناسبی کنیم.
وی فرمان حضرت امام (ره) در تشکیل ارتش 20 میلیونی و سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در حفظ نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.
 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: با تشکیل بسیج در جنگ تحمیلی به سبب شرایط آن  روز نظام ، بسیج در میدان نبرد حضور داشت و بعد از جنگ طبیعتا نقش و سازماندهی بسیج شکلی متناسب با شرایط ایران بعد از جنگ به خود گرفت.
نماینده مردم تربت‌حیدریه و مه‌ولات به دلیل وجود ظرفیت‌های بالا در بسیج، آن را بازوی قوی نظام برای رفع مشکلات و موانع در حوزه‌های گوناگون خواند و خاطرنشان کرد: در بعضی مواردی که بسیج به آن  ورود پیدا کرد شاهد نقش مثبت و مؤثر این سازمان در حل مشکلات بوده‌ایم.
وی ماموریت سازمان بسیج مستضعفان  در دوران پس از جنگ را انتقال و ترویج ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان ایران دانست و افزود: در ارائه و گسترش فرهنگ دفاع مقدس تمام سازمان‌ها ، نهادها و افراد به نوعی مسئول هستند اما باید متولی این امر را سازمان بسیج مستضعفان بدانیم.
رضایی بر توجه به ارزش هایی همچون ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس را در جهت انتقال به نسل نوی ایران تاکید و تصریح کرد: می‌توانیم با تبیین  تنها گوشه‌ای کوچک از فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که رزمندگان در جبهه‌ها انجام داده‌اند به اثرات خوبی در جوانان برسیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس به نقش مؤثر یادواره‌ها و همایش‌های مربوط به دفاع مقدس در کشور اشاره کرد واظهار داشت: چندی پیش در یادواره شهیدی حضور داشتم  در این یادواره دختر شهید با خواندن دکلمه‌ای آنچنان تاثیری بر جوانان جنگ ندیده حاضر در مراسم را داشت که آنان هم اشک ریختند.
وی بر فعالیت‌های فرهنگی در عرصه ترویج ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود : هنر قالبی است که می توان در گسترش فرهنگ دفاع مقدس از آن استفاده کرد زیرا اثری که یک فیلم جنگی دفاع مقدس بر مخاطب می‌گذارد ، بی‌شمار است. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول