اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

آمادگی خراسان رضوی برای انتقال تجارب کتابخانه‌ای با عراق

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی انتقال تجارب در زمینه‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری در حوزه کتابخانه با عراق و به ویژه استان نجف را داریم.

آمادگی خراسان رضوی برای انتقال تجارب کتابخانه‌ای با عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ محمد غفاری ظهر امروز در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری بین نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و تولیت مسجد کوفه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به موضوع کتاب و کتابخوانی شده و با تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در کشور نسبت به ساماندهی این حوزه اقدامات موثری انجام گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان افزود: در خراسان رضوی نیز تاسیس کتابخانه‌های عمومی و فراهم آوردن امکانات و راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال امکان استفاده از کتاب و کتابخانه برای مردم فراهم شده است.
غفاری درباره ظرفیت عظیم فرهنگی آستان قدس رضوی و در اختیار داشتن منابع و کتب غنی اظهار داشت: این مجموعه در جهان اسلام بی نظیر است.
تولیت مسجد کوفه نیز افزود: کتابخانه مسجد کوفه تازه تاسیس است و با توجه به جایگاه ویژه کوفه به عنوان نخستین پایگاه تشکیل حکومت علوی به دست حضرت علی(ع) نیازمند حمایت همه جانبه در زمینه تجهیز و توسعه این کتابخانه متناسب با شان این مسجد است.
سید موسی تقی خلخالی اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در نهاد کتابخانه‌عمومی استان را قابل تقدیر و مطلوب توصیف کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول