اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای خونسرخ از توابع بندرعباس؛

9 مرکز زیرزمینی تهیه مواد غذایی تعطیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از شناسایی و تعطیلی 9 مرکز زیرزمینی تهیه غدا که فاقد مجوز قانونی بودند، در روستای خونسرخ از توابع بندرعباس خبر داد.

9 مرکز زیرزمینی تهیه مواد غذایی تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طالب غریب‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بازدیدهای انجام گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در روستای خونسرخ از توابع شهر بندرعباس، تعداد 9 مرکز زیر زمینی فاقد مجوز قانونی که مبادرت به تهیه مواد غذایی می‌کردند  شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی تعطیل شدند.
وی افزود: در این مراکز زیر زمینی غذا در محیط و شرایط کاملا غیربهداشتی تهیه می‌شد.
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس ادامه داد: متصدیان این مراکز برای رسیدگی به تخلفشان به مراجع قضایی معرفی شدند و از فعالیتشان در کم‌ترین زمان ممکن جلوگیری به عمل آمد.
غریب‌پور با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی توسط مردم خاطرنشان کرد: مردم به منظور حفظ سلامتی‌شان برای تهیه مواد غذایی تمام خرید‌های خود را از اماکن تهیه و توزیع استاندارد و دارای مجوز قانونی خریداری کنند تا سلامتی‌ آنان به خطر نیفتد.
وی بیان داشت: تمام شرکت‌ها و کارگاه‌ها برای تهیه مواد غذایی باید تمام اصول بهداشتی را رعایت و امنیت غذایی کارکنان خود را به صورت صد در صد تامین کنند.
این مسئول همچنین خواستار مشارکت مردم در شناسایی و معرفی مراکز غیر استاندارد تهیه و توزیع مواد غذایی با مرکز بهداشت شهرستان‌ها شد و اضافه کرد: سامانه 09678 سلامت محیط و کار به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و تخلفات بهداشتی ازنقاط مختلف استان هرمزگان است تا در کمترین زمان ممکن بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط به صورت محسوس و غیرمحسوس به مسائل غیر بهداشتی و تخلفات رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول