اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طالب‌نژاد:

اقتدار سپاه باید حفظ شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان نور بر حفظ جایگاه و شأنیت سپاه تاکید کرد و گفت: اقتدار سپاه باید حفظ شود.

اقتدار سپاه باید حفظ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، یوسف طالب‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه این شهرستان که با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم ارشاد اسلامی برگزار شد، بیان داشت: امروز پایان خدمت سازمانی‌ام است، ولی پایان خدمتم در سپاه و خداحافظی از سپاه نیست.
فرمانده سابق سپاه ناحیه نور بیان داشت: ورود همه پاسداران حداقل تا سال 66 با این نیت بوده که در درجه اول پاسدار باشیم و از ارزش‌های انقلاب پاسداری دفاع کنیم و فرمی که پر می‌کردیم در پاسخ به سئوالی که می‌پرسید تا چه زمانی می‌خواهید در سپاه باشید، می‌نوشتیم «تا انقلاب مهدی» و تا زمانی که لیاقت داشته باشیم.
وی افزود: اگر چه قصوری هم بود ولی سعی و تلاش‌ام این بود که برای انقلاب و نظام پاسدار و سرباز کوچکی برای ولایت باشم که تاکنون با تابلو در خدمت بودیم و از این پس بدون تابلو در رکاب خواهم بود.
طالب‌نژاد تصریح کرد: پیمان بستیم لباس سبز خود را با خون سرخ رنگین کنیم که تاکنون لیاقت پیدا نکردم و امیدوارم عاقبت همه ما ختم به خیر شود.
فرمانده قبلی سپاه ناحیه نور بر حفظ جایگاه و شأنیت سپاه تاکید کرد و گفت: اقتدار سپاه باید حفظ شود و من هم سعی داشتم این گونه باشد.
وی در معرفی ناصر توکلی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نور گفت: او از مخلص‌ترین، پاک‌ترین و صادق‌ترین پرسنل سپاه نور است که آگاهی کامل و اشرافیت مدیریتی در تمام زمینه‌ها دارد و توسط فرماندهی سپاه کربلا انتخاب و معرفی شده است.
فرمانده جدید سپاه ناحیه نور در این نشست متذکر شد: خدا را شاکرم که دوران نوجوانی ما با انقلاب تقارن پیدا کرده و خواست خدا بود تا در مسیر انقلاب گام برداریم و آگاهانه، داوطلبانه و با شناخت قلبی لباس پاسداری بر تن کنیم.
ناصر توکلی افزود: امروز این مسئولیت احساس وظیفه است و تکلیفم را سنگین‌تر کرده، زیرا در مقابل امام و شهدا و خانواده‌های شهدا باید پاسخگو باشم و ادای تکلیف کنیم.
وی این مسئولیت را امانت دانست و گفت: این ماموریت با تعامل به پیش می‌رود و باید به دیگران سپرده شود.
توکلی اذعان داشت: طالب‌نژاد آن قدر که برای سپاه وقت می‌گذاشت برای خانواده‌اش کمتر وقت صرف می‌کرد و همواره مورد اعتراض همکاران بود و خداوند توفیق داد با اقتدار و آبرومندی خدمت سازمانی را به پایان برساند.
به گزارش فارس، یوسف طالب‌نژاد از جانبازان انقلاب و برادر دو شهید بود که در مسئولیت‌های مختلف سپاه کار کرد و قبل از نور نیز فرماندهی سپاه نوشهر را در کارنامه خود داشت و از بهمن 88 نیز عهده‌دار فرماندهی سپاه نور بوده و امروز به افتخار بازنشستگی نایل آمد.
ناصر توکلی نیز قبل از این رئیس بازرسی سپاه ناحیه نور بود که پس از فرماندهی طالب‌نژاد عهده‌دار جانشینی وی بوده و اکنون با حکم فرماندهی سپاه کربلا مازندران مسئولیت فرماندهی را پذیرفت.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول