اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان:

فتنه 88 و گروه انحرافی در مسیر هم قرار دارند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان گفت: فتنه 88 و گروه انحرافی در مسیر هم قرار دارند.

فتنه 88 و گروه انحرافی در مسیر هم قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدتقی صباغی ظهر امروز در همایش نقش رسانه‌ها و مطبوعات در مقابله با تهاجم نرم و سخت دشمن اظهار داشت: گروه انحرافی فکر می‌کند در عصر معصوم نیاز به ولی فقیه نیست در حالی که در زمان معصوم نیز افرادی به عنوان ولی فقیه مسئولیت امور امت اسلامی را برعهده گرفته بودند.
وی با اشاره به اینکه شیوه زمامداری ولایت فقیه به صورت قانون و روشمند از 30 سال قبل در جمهوری اسلامی ایران ترویج داده شد، تصریح کرد: در هر دوره تاریخ اسلام نگاه کنیم این رویه وجود داشته است.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان با اعلام اینکه دشمن تنها جایی که نمی‌تواند در آن نفوذ کند، ولی فقیه است، ابراز داشت: ماندگاری شیعه نیز در طول تاریخ به دلیل همین اصل بوده است.
صباغی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن صورت گیرد، گفت: باید از ظرفیت‌های صدا و سیما در این زمینه بیشتر استفاده شود. 
این مسئول با بیان اینکه استفاده از اصحاب رسانه با تاثیرگذاری بالا باید یکی از راه‌های تعامل مسئولان این بخش برای مقابله با جنگ نرم باشد، یادآور شد: مسئولان این بخش باید انگیزه کار و همکاری را برای اصحاب رسانه ایجاد کنند.
وی شناسایی ظرفیت های رسانه‌ای را ضروری خواند و ادامه داد: باید نیازمندی‌های سیاسی جامعه شناسایی شود تا بتوان در برابر جنگ نرم مقابله کرد.
صباغی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی پیروزی به این دلیل مسیر شد که پایگاه رسانه‌ای تاثیرگذاری به بهترین وجه نقش‌آفرینی کرده بود، ادامه داد: این پایگاه تاثیرگذار رسانه‌ای مساجد و معنویت موجود بود.
این مسئول با بیان اینکه جنگ نرم همیشه در تاریخ اسلام وجود داشته، متذکر شد: جنگ نرمی که علیه حضرت علی (ع) با جعل حدیث و روایت شکل گرفته بود تا جایی پیش رفت که عنوان می‌کردند «مگر علی نماز می‌خواند و یا مسجد می‌رود».
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان در ادامه به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88 و گروه انحرافی در مسیر هم قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه فتنه 88 جدای از جریان انحرافی نیست، عنوان کرد: نمی‌توان برای فتنه 88 و جریان انحرافی قبای جداگانه دوخت.
صباغی با اعلام اینکه به فضل الهی این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: دشمنان اگر بخواهند صد فتنه ایجاد کنند باز هم شکست می‌خورند چون پیوند مردم با امام راحل و مقام معظم رهبری ناگسستنی است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: تا زمانی که چنین ارتباطی برقرار باشد دشمن به اهدافش دست نمی‌یابد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول