اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای برنامه‌های گفتمان دینی در سال 90 صورت میگیرد؛

راه‌اندازی سامانه گفتمان دینی با سیستم کیت وی

خبرگزاری فارس: در راستای اجرای برنامه‌های گفتمان دینی در سال 90 و بر اساس گام ششم این طرح، سامانه گفتمان دینی با سیستم کیت وی در استان‌ها راه‌اندازی میشود.

راه‌اندازی سامانه گفتمان دینی با سیستم کیت وی
به‌ گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این طرح به منظور تسهیل ارتباط مخاطبین با کارشناسان و کاهش هزینه‌های مخاطبین و استفاده از عنوان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان متبوع در اطلاع‌رسانی سامانه با استفاده از سیستم (کیت وی) که قادر است از طریق اینترنت صوت را به دیجیتال تبدیل کند با شماره کد تلفن استان و شماره‌های مستقل هر استان مخاطبین می‌توانند با عنوان اداره ‌کل تبلیغات اسلامی آن استان با سامانه تماس برقرار کنند.
سامانه گفتمان دینی به منظور تامین و نگهداری مخاطبان با همکاری کارشناسان مجرب در طول شبانه روز در دسترس مخاطبان قرار دارد.
همچنین در صورت نبود سیستم (کیت وی) از سوی استان مخاطبین می‌توانند از طریق مرکز با سامانه ارتباط برقرار کنند. 
یادآور می‌شود سامانه گفتمان‌های دینی سامانه‌ای است که برای رفع ابهامات و شبهات مردم از سوی کارشناسان مجرب ارائه خدمات می‌د‌هد.
چاپ شش عنوان کتاب با شش گروه تخصصی نسبت به پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص زن و خانواده در اسلام، آسیب‌های اجتماعی یا عرفان‌های نوظهور و انحرافی، آسیب‌شناسی دینی، عفاف و حجاب از برنامه‌هایی است که در این راستا اجرا شده است.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول