اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

تربیت نیروی انسانی رسالت آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: تعلیم و تربیت نیروی انسانی رسالت اصلی آموزش و پرورش است.

تربیت نیروی انسانی رسالت آموزش و پرورش است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مهدی سعادتی شامگاه یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه قرآنی شبانه‌روزی دخترانه حویق اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دولت نهم و دهم خیران و نیکوکاران تعداد زیادی از مراکز آموزشی گیلان را احداث کرده و به آموزش و پرورش تحویل داده‌اند که این موضوع نشانگر علاقه‌مندی مردم به انقلاب و اسلام عزیز است. 
وی با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش سرعت در اجرای پروژه‌ها استفاده کرد، افزود: اشتغال جوانان مهم‌ترین اهداف ماست و هیچ مدیری نباید در زمینه اشتغال بی‌تفاوت باشد و گیلان دارای استعدادهای بالقوه زیادی برای اشتغالزایی جوانان و قطب فرصت‌های شغلی است.  
مقام ارشد استان گیلان وجه تمایز دولت کنونی با دیگر دولت‌ها را توجه به عدالت و عدالت‌محوری دانست و گفت: دولت علاوه بر کوشش و اهتمام جدی در شاخصه‌های بارز، در مقوله عمران و سازندگی نیز اقدام‌های مهمی را انجام داده که از لحاظ کمی و کیفی قابل توجه است.  
این مسئول تصریح کرد: خیران مدرسه‌ساز همواره مروجان نیکوکاری در جامعه هستند و امیدواریم با همکاری چشمگیر خود آموزش و پرورش را در امر مدرسه‌سازی یاری کنند. 
سعادتی مدرسه‌سازی را از کارهای خداپسندانه و ارزشمند دانست و یادآور شد: تجهیز مدرسه‌ها موجب امنیت و آرامش دانش‌آموزان و والدین آنها می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات بسیار ارزشمندی در زمینه ساخت و ساز و تامین تجهیزات مدرسه‌ها در دولت نهم و دهم صورت گرفته، بیان داشت: خدمات ارزشمند دولت باید از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع اقشار مختلف مردم برسد.  
مقام عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم خواسته‌های مردم روستاهای محروم تغییر کرده و تمام امکاناتی که در شهرها وجود دارد اکنون روستائیان از آن برخوردار هستند و امسال شاهد افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با هفته دولت در گیلان بودیم. 
وی تعلیم و تربیت نیروی انسانی را رسالت اصلی آموزش و پرورش خواند و گفت: تحقق این وظیفه خطیر نیازمند بهره‌برداری از تمام امکانات مادی و معنوی است تا آموزش و پرورش بتواند در مسیر تعیین شده به اهداف والای خود دست یابد.
سعادتی با بیان اینکه تشویق خیران برای سرمایه‌گذاری در امر مدرسه‌سازی مورد توجه شورای آموزش و پرورش استان قرار گرفته، متذکر شد: با توجه به محدودیت امکانات دولت برای امر مدرسه‌سازی، زمینه برای حضور خیران فراهم شده است. 
این مسئول اذعان داشت: خیران مدرسه‌ساز گیلان فعالیت چشمگیری در این زمینه داشته‌اند که جای قدردانی دارد. 
به گزارش فارس، در پایان این مراسم مدرسه قرآنی شبانه‌روزی دخترانه حویق با اعتبار 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که 10 میلیارد ریال اعتبار دولتی و 2 میلیارد ریال نیز از محل کمک مالی خیر مدرسه‌ساز تالشی تامین شده بود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول