اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار رشت خبر داد:

ایجاد بازارچه دست‌فروشی شبانه در رشت

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری رشت از ایجاد بازارچه دست‌فروشی شبانه در این شهر خبر داد.

ایجاد بازارچه دست‌فروشی شبانه در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مجتبی خدمت‌بین‌دانا عصر امروز در جمع مدیران شهرداری این شهر اظهار داشت: در راستای رفع سد معابر عمومی و افزایش رضایت شهروندان، شهرداری رشت نسبت به ساماندهی دست فروشان اقدام می‌کند.
وی افزود : این طرح در قالب ایجاد بازارچه‌های دست‌فروشی شبانه انجام می‌شود و دست‌فروشان می‌توانند در ساعتی از شب نسبت به فروش اجناس خود در مکان‌های تعیین شده از سوی شهرداری اقدام کنند.
وی ادامه داد: این طرح پس از پیشنهاد و اخذ مصوب از طرف شورای اسلامی شهر و مبادی ذی‌ربط اجرایی می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: این مهم فرصتی برای کسب درآمد برای دست‌فروشان و خرید اجناس ارزان قیمت برای شهروندان است.
وی بیان داشت: تفاوت این‌ کار فعالیت به دور از هر گونه شائبه است و چهره شهر و خدمات خدمتگزاران در طول روز نیز خدشه وارد نمی‌کند و این کار موجب بروز مشکل در زمینه رفت و آمد به‌ویژه برای فعالیت کسبه‌ها و مغازه‌داران نمی‌شود.
به گفته خدمت‌بین‌دانا، با اجرای این طرح با متخلفانی که در غیر از این ساعات و مکان‌های تعیین شده اقدام به دست فروشی کنند برخورد جدی به عمل می‌آید.
وی اذعان داشت: پس از تصویب این طرح پیشنهادی، ساعت و مکان‌های مورد نظر از سوی شهرداری رشت به اطلاع شهروندان می‌رسد.
شهردار رشت نیز در این جلسه طی حکمی سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی و مدیر عامل جدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز را منصوب کرد.
محمود فریدونی ادامه داد: سجاد محجوب به سمت سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و محمدرضا مهاجر به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز منصوب شدند.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: با موافقت شورای شهر رشت در نخستین روز از بازگشایی مدارس به منظور رفاه حال دانش‌آموزان و شهروندان ناوگان اتوبوسرانی رشت و حومه سرویس رایگان ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول