اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

قرآن فقط به خواندن صرف محدود نشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: نباید قرآن کریم را فقط به خواندن صرف محدود کرد.

قرآن فقط به خواندن صرف محدود نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی ظهر امروز در نشستی که در همین زمینه برگزار شد، گفت: حاملان قرآن در حیطه رحمت خدا بوده و بهترین عبادت، قرائت قرآن و تدبر در آن است.
وی افزود: زیباترین آیات الهی، آیات قرآنی هستند و قرآن متعلق به همه بشریت است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: همه انسان‏ها بر اساس فطرت الهی خلق شده‏اند و قرآن همان ندای حقیقی و فطری بشری است.
زاهدی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: حاملان قرآن در حیطه رحمت خدا و ملبس به نور الهی هستند و بهترین عبادت، قرآن بوده و راز شفا و بقای همه اهل ایمان در قرآن نهفته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: مخلوقات خداوند همه چیز را از پیامبر (ص) می‏آموزند و می‏توان فهمید که جایگاه معلمی قرآن، جایگاه رفیع و بی‏بدیلی بوده و از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار بوده و شاگردان آنان مریدان و نمایندگان بلافصل خدا بر روی زمین هستند.
وی از برگزاری دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم دراین شهرستان خبر داد و افزود: این دوره‏ها در قالب 40 جلسه برگزار می‏شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: از این تعداد، 80 ساعت کلاس حضوری شامل درس روش تدریس و قرائت روخوانی و روانخوانی و 16 ساعت نیز کلاس غیرحضوری شامل احکام شرعی و آداب تلاوت قرآن کریم است.
زاهدی با بیان اینکه تعداد 25 نفر از خواهران در این دوره از کلاس‏ها شرکت دارند، گفت: در صورت قبولی در آزمون پایانی به شرکت‏کنندگان گواهینامه تربیت آموزشیاری روخوانی و روانخوانی اعطا می‏شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: شرکت‏کنندگان می‏توانند با این مدرک در مراکز قرآنی به فعالیت بپردازند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول