اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه خبر داد:

احداث 1200 مسجد در دو سال اخیر

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه گفت: با اجرای طرح هجرت در دو سال اخیر هزار و 200 مسجد در نقاط کشور ساخته شده است.

احداث 1200 مسجد در دو سال اخیر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والسملمین محمد حسن نبوی ظهر امروز در دیدار مسئولان معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه با آیت‌الله نوری همدانی گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه‌های این معاونت در زمینه اعزام مبلغان در بخش‌های مختلف ارائه کرد.
وی با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق محروم اظهار داشت: در محرم سال گذشته 8 هزار و 500 نفر مبلغ به مناطق محروم اعزام شدند و در ماه مبارک رمضان نیز 6 هزار نفر اعزام صورت گرفت.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه با اشاره به انتشار مجله مبلغان تصریح کرد: تاکنون 144 شماره از این نشریه منتشر شده است.
وی بیان داشت: مخاطب این نشریه مبلغان، ائمه جماعات و مبلغان هستند و این نشریه با توجه به استقبال بالایی که از آن به عمل آمده توانسته است که هزینه‌های خود را تامین کند که این مسئله در نوع خود کم‌نظیر است.
حجت‌الاسلام نبوی با اشاره به فعالیت در عرصه تبلیغ در فضای مجازی گفت: در این زمینه در حال حاضر در یکی از بخش‌ها 80 مبلغ فعالیت می‌کنند و در فضاهای مختلف موجود در عرصه سایبر حضور پیدا کرده و به ترویج دین و روشنگری می‌پردازند.
وی به اجرای طرح هجرت اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر با اجرایی شدن طرح هجرت هزار و 200 مسجد در نقاط کشور احداث شده است و این اقدام در نوع خود بی نظیر است.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه خاطرنشان کرد: امیدواریم که با بهره‌مندی از رهنمودهای مراجع بتوانیم بیش از پیش در عرصه تبلیغ دین به موفقیت‌های بیش از پیش دست یابیم.
انتهای پیام/خ300
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول