اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران؛

کارخانه شیشه طعمه حریق شد

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی بزرگ در یک کارخانه شیشه در جنوب تهران آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

کارخانه شیشه طعمه حریق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بامداد امروز بر اثر ایجاد شکاف در کف یکی از دو کوره فعال کارخانه رخ داد و منجر به جاری شدن چند تن مواد مذاب شد و با سوراخ شدن کف کوره شماره 2 کارخانه مقدار زیادی شیشه مذاب به بیرون نشت پیدا کرد که با پیشروی آن هر لحظه احتمال می‌رفت بر اثر حرارت زیاد مواد مذاب، کوره بعدی و دیگر بخش‌های کارخانه دچار آتش‌سوزی شود.
پس از رخداد این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه 13 و در پی آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های 91 و 22 و دو دستگاه تانکر 30 هزار لیتری آب به محل حادثه در بزرگراه بعثت، خیابان امامی اعزام شدند.
فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه 13 در ارتباط با این حادثه گفت: آتش‌نشانان بی‌درنگ برای جلوگیری از جریان یافتن مواد مذاب با استفاده از 6 رشته لوله آبرسان و پاشیدن آب روی مواد مذاب این مواد را سرد و از بروز حادثه بزرگ‌تر جلوگیری کردند. 
علی شریفی عنوان کرد: دو ساعت تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه سرانجام به نتیجه رسید و مواد مذاب کاملا تثبیت شد و از گسترش دامنه آتش‌سوزی نیز ممانعت به عمل آمد.
فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه 13 در پایان وقوع این حادثه را غیرعمدی و علت آن را ناشی از فرسودگی کف کوره و ایجاد شکاف در آن عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ‌یک از کارگران کارخانه آسیب جانی نرسید ولی خسارات مالی به بار آمد که هم‌اکنون کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی میزان دقیق خسارت وارده و مشخص کردن علت رخداد حادثه هستند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول