اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته رخ داد؛

3 آتش سوزی مهیب در رشت

خبرگزاری فارس: سه حریق مهیب همزمان در سه نقطه جداگانه از شهر رشت آتش‌نشانان را با بحران بزرگی مواجه کرد.

3 آتش سوزی مهیب در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی رشت، در ساعت 21 و 29 دقیقه به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق یک باب مغازه واقع در پاساژ پله برقی رشت به دلیل اهمیت موقعیت مکانی تمام کدهای اطفاییه سازمان به همراه 50 نفر نیرو به محل اعزام و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کرده و از سرایت آتش به مغازه‌های مجاور جلوگیری کردند.
همزمان با وقوع این حادثه دو حریق منزل مسکونی دیگر در ساعت 21 و 33 دقیقه و 21 و 54 دقیقه در منطقه حمیدیان رشت، خیابان نوآوران و خیابان استقامت یک به اطلاع آتش نشانی رسید که بلافاصله تعدادی از خودروهای اطفاییه سازمان به همراه نیرو در موقعیت حریق‌های مذکور قرار گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به مهار آتش اقدام کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در این زمینه گفت: وقوع این سه حریق در فاصله زمانی بسیار کوتاهی نسبت به یکدیگر رخ داد که با توجه به تمرکز نیروها در حریق پاساژ پله برقی، بلافاصله نسبت به اعزام نیرو به دو حریق همزمان دیگر نیز دستورات لازم داده شده و حریق در کمترین زمان ممکن اطفا شد.
محمدعلی رفیعی دلیل بروز دو حریق حمیدیان و استقامت را اتصالی در سامانه سیم‌کشی برق عنوان کرد و افزود: کمبود نیرو و تجهیزات در زمان بروز چنین حوادثی فشار روحی و عملیاتی مضاعفی را به نیروها وارد می‌کند که برای جبران این کمبودها مجبوریم از یک نیروی عملیاتی به اندازه توان چند آتش نشان بهره ببریم.
وی ابراز داشت: در این در حالی است که در سال‌های گذشته تعداد زیادی از نیروهای عملیاتی به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند ولی تاکنون جایگزینی برای این کمبودها اعمال نشده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول