اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت میگیرد؛

برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در یزد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از از 31 شهریور ماه جاری به مدت 15 روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در یزد
محمدحسن لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: این نمایشگاه در محل پردیس دانشگاه در کنار یادمان شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح و به مدت 15 روز برای بازدید عموم مردم و علاقمندان دایر خواهد بود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که کاملا توسط دانشجویان دانشگاه طراحی و انجام شده است از غرفه های متعددی تشکیل شده که در این غرفه ها علاوه بر نمایش ماکتهای عملیات دفاع مقدس، جلوه های ایثار و حماسه رزمندگان نیز به تصویر کشیده شده است.
لطفی عنوان کرد: این نمایشگاه شروع جنگ تحمیلی، مقاومت مردم و رزمندگان و در نهایت دستاوردهای نظام را در قالب پیشرفت های علمی، فنی و پژوهشی به نمایش خواهد گذاشت.
وی همچنین بیان کرد: در یکی از این غرفه‌ها ویژگی‌های شهدا و حماسه آفرینان بیان می‌شود.
وی همچنین از برپایی غرفه نقاشی کودکان در کنار این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این غرفه نیز کودکان می‌توانند دوران دفاع مقدس را از زبان و دیدگاه خود به تصویر بشکند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین از برپایی مراسم‌های مذهبی و مراسماتی متقارن با آغاز سال تحصیلی در کنار یادمان شهید گمنام دانشگاه و قرائت دعای پرفیض کمیل و دعای ندبه خبر داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول