اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

جدایی جوانان از مذهب معضلات اجتماعی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مسئولان باید جوانان را به سوی ارزش‌ها و معنویات هدایت کنند، گفت: جدایی جوانان از مذهب معضلات اجتماعی ایجاد می‌کند.

جدایی جوانان از مذهب معضلات اجتماعی ایجاد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نصر‌ت‌الله انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که قشر جوان و نوجوان  قشری پر تحرک و پر انرِژی بوده، برنامه‌های‌ اوقات فراغت آن‌ها باید قابلیت مهار کردن انرژی و برآورده کردن امیال منطقی آنان را داشته باشد.
وی افزود: اگر غیر از این باشد به سمت و سوی اینترنت و ماهواره خواهند رفت که این امر با توجه به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام تمام تلاششان را برای برنامه‌ریزی در راستای انحراف جوانان و نوجوانان به کار گرفته‌اند، خطری جدی به نظر می‌رسد.
رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: دشمنان سعی دارند زمینه‌های ایجاد تفرقه و اختلاف در عقاید و سلایق این قشر بزرگ و تاثیرگذار را فراهم کرده تا بتوانند به اهداف شوم استکباری خود دست یابند.
انصاری گفت: تهاجم فرهنگی و جدایی جوانان از مذهب، از مهم‌ترین دلایل به‌وجود آمدن معضلات اجتماعی کنونی است که در این راستا دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید با ارائه راهکارها در مقابل این معضلات برنامه‌های تربیتی را تقویت کنند.
مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه اذعان داشت: با توجه به پایان برنامه‌های اوقات فراغت و شروع سال تحصیلی جدید، برنامه‌های اوقات فراغت ادارات و دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان برای بهبود فعالیت‌ها در آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نقاط ضعف و قوت نیز طی دستورالعملی به دستگاه‌ها یادآور می‌شود.
فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از رواج پدیده زشت و غیر فرهنگی تکدی‌گری در این شهرستان خواستار جمع‌آوری متکدیان خارجی ظرف مدت یک هفته توسط نیروی انتظامی کهگیلویه شد.
انصاری ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی را برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان و با همکاری همه جانبه دستگاه‌های فرهنگی، ضروری دانست.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول