اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 49 اثر برگزیده در جشنواره عکس صربستان؛

عکاسان اصفهان در مجامع بین‌المللی درخشیدند

خبرگزاری فارس: حضور پر رنگ کانون عکس اصفهان در جشنواره کودک صربستان با 49 اثر برگزیده برگ زرینی دیگر را به کتاب قطور افتخار آفرینان اصفهانی اضافه کرد.

عکاسان اصفهان در مجامع بین‌المللی درخشیدند
مدیرخانه عکاسان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از درخشش عکاسان اصفهانی در جشنواره صربستان خبر داد و اظهار داست: سی و پنجمین جشنواره عکس کودک صربستان، فرصتی دیگر برای درخشش عکاسان توانمند اصفهانی فراهم کرد.
وی افزود: این جشنواره معتبر بین‌المللی، که برای سی و پنجمین دوره متوالی، با نظارت فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسان آمریکا برگزار شد، نتایج خود را اعلام کرد و در این جشنواره، 9هزار و 810 اثر از 742 عکاس و از 64 کشور مختلف در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت کانون عکس اصفهان با 49 اثر برگزیده در این صحنه بین‌المللی خوش درخشید.
سیامک تراکمه‌زاده اسامی هنرمندانی که در این جشنواره حضور داشتند را اعلام کرد و گفت: محمدرضا مومنی با 12 اثر برگزیده، اصغر صامتی با هفت اثر برگزیده، بیتا رهنما با هفت اثر، هادی عسگری با پنج اثر، ابراهیم باختری با چهار اثر، صفا پیرشیری چهار اثر، حسین شجاعی منش با سه اثر، عرفان شعرا با سه اثر برگزیده، احمد رضا نقی‌زاده با دو اثر برگزیده و نیلوفر یمینی با دو اثر برگزیده هنرمندانی هستند که در این جشنواره حضور داشته‌اند.
وی با ابراز رضایت از فعالیت‎های اخیر اعضای کانون عکاسان اصفهان بیان داشت: از طرف تمام اعضای کانون عکس اصفهان به این عزیزان تبریک می‎گویم و موفقیت‎های آتی را از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان خواستارام و امیدوارم درخشش‎های کانون عکس اصفهان در مجامع عکاسی و بین‌المللی همچنان روز افزون باشد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول