اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور افشین شاهرودی؛

عکاسان اصفهانی «خلاقیت در عکاسی» را تجربه می‎کنند

خبرگزاری فارس: خلاقیت در عکاسی عنوان نشستی است که دیروز و امروز با حضور استاد افشین شاهرودی و جمعی از عکاسان اصفهان برگزار شد.

عکاسان اصفهانی «خلاقیت در عکاسی» را تجربه می‎کنند
سیامک تراکمه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی با حضور یکی از استادان بزرگ عکاسی کشور خبر داد و گفت: در ادامه جلسات نشست با عکاسان و اساتید عکاسی، کانون عکاسان اصفهان، در روزهای 15 و 16 شهریور در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری صائب کارگاهی تخصصی  خود را با میزبانی استاد افشین شاهرودی برگزار شد.
وی افزود:  این کارگاه تخصصی با موضوع «خلاقیت در عکاسی» برگزار شد و عکاسان اصفهانی روش‌های خلاقیت و نوع آوری در عکاسی را فرا ‎گرفتند.
مدیر کانون عکاسان اصفهان به دلایل دعوت افشین شاهرودی  اشاره کرد و بیان داشت: افشین شاهرودی با انتشار مجله «عکاسی خلاق» گامی موثر در پیشرفت عکاسی کشورمان برداشته است.
وی ادامه داد: همچنین اجرای برنامه «دو قدم مانده به صبح» از شبکه چهار و دعوت از اساتید و منتقدان عکس و عکاسی در کارنامه او نمایان است.
تراکمه‌زاده افزود: از این استاد بزرگ عکاسی کشور مقالات بسیاری در رابطه با نقد و بررسی عکس او در مجلات و نشریات منتشر شده است.
وی گفت: شاهرودی همچنین عضو هیئت مؤسسان انجمن عکاسان ایران نیز هست.
مدیر کانون عکاسان در مورد زمان و مکان برگزاری این نشست بیان داشت: نشست خلاقیت در عکاسی سه شنبه 15 و چهار شنبه 16 شهریور  ماه، ساعت  در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول