اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

تعریض محور کندوان همزمان با آزاد راه تهران ـ شمال پیگیری شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعریض محور کندوان همزمان با ساخت آزادراه تهران ـ شمال پیگیری شود.

تعریض محور کندوان همزمان با آزاد راه تهران ـ شمال پیگیری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه شنبه در مراسم آغاز به‌کار عملیات اجرایی تعریض و احداث پل در محور کندوان با اشاره به کندی و یا تعطیلی عملیات اجرایی احداث جاده دو آب تا مرزن‌آباد و پل عزت نوشهر اظهار داشت: عدم انجام تعهدات پیمانکاران مشکلات بسیاری را برای مردم و مسئولی به وجود آورده است که امید می‌رود در انتخاب پیمانکاران دقت بیشتری شود.
وی همچنین ادامه داد: با توجه به احداث آزادراه تهران شمال، تعریض محور کندوان به ویژه در مرزن‌آباد از ضرورت‌ها بوده که امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح آن باشیم.
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد رمپ ورودی از مسیر کلاردشت به دلیل بار ترافیکی بالای این منطقه درون شهر مرزن‌آباد نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه امام جمعه مرزن‌آباد نیز با اشاره به رها کردن احداث محور از دوآب تا مرزن‌آباد از سوی پیمانکار گفت: به دلیل آماده‌سازی قطعه آزادراه تهران شمال از چالوس تا دوآب عدم ادامه مسیر جاده را خطرآفرین کرده است.
حجت‌الاسلام محمود علیخانی تصریح کرد: تعریض محور کندوان کار بزرگی است که شروع شده است و در ادامه آن باید داخل شهر مرزن‌آباد نیز بازگشایی و تعریض شود و با توجه به حجم بالای کار این موضوع از عهده شهرداری خارج بوده و باید به صورت کلان به این شهر ورودی دیده شود.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل سرما به مشکلات مردم بخش مرزن‌آباد در بخش سوخت اشاره کرد و گفت: با توجه به گرانی گازوئیل خواستار اختصاص گازوئیل یارانه‌ای و همچنین تسریع در امر گازرسانی به این منطقه هستیم.
استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به حجم گسترده ترافیک در محور کندوان به ویژه در ورودی مرزن‌آباد تعریض این مسیر را از ضرورت‌های حوزه راه عنوان کرد.
سید علی‌اکبر طاهایی بیان داشت: امکانات شهری پاسخگوی این حجم مسافر نیست و باید در این زمینه به یاری شهرداری مرزن آباد شتافت.
این مسئول با اشاره به روند اجرایی آزادراه تهران ـ شمال درباره قطعه 25 این آزادراه نیز خاطرنشان کرد: در سفر سوم رئیس جمهور به استان مازندران مطالعه اجرای این قطعه مورد تصویب واقع شد تا زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این جاده در شهرستان چالوس شناسایی و ایجاد شود.
وی ایجاد بخشداری و استقرار نماز جمعه در مرزن‌آباد را از نشانه‌های توسعه در این بخش عنوان کرد.
طاهایی اذعان داشت: از طلایی‌ترین موقعیت‌های معطوف به توسعه غرب مازندران در دوره نهم و دهم رخ داده است و این مسئله به دلیل وجود نیروهای تاثیرگذار این بخش در بدنه دولت است.
این مسئول ایجاد اشتغال، توسعه شهرک صنعتی، توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی و ارتقای جایگاه دامپروری و کشاورزی را از ضرورت‌های این بخش یاد کرد.
به گزارش فارس، حجم بالای ترافیک در آغازین روز  هفته در این محور به قدری بود که مسیر 20 دقیقه‌ای از چالوس به مرزن آباد حدود دو ساعت برای مسئولان به طول انجامید و برنامه با دو ساعت تاخیر شروع شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول