اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

شرکت در نمازهای جماعت، راه ارتباط با مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ازنا گفت: شرکت در نمازهای جماعت، راه برقراری ارتباط مسئولان با مردم است.

شرکت در نمازهای جماعت، راه ارتباط با مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان ازنا با انتقاد از عدم حضور مسئولان ادارات در نمازهای جماعت در سطح شهرستان گفت: شما مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران هستید و مردم نیز از شما الگو می‌گیرند و ضرورت دارد که واجبات دین را با اشتیاق بیشتری انجام بدهید.
وی با اشاره به اینکه باید تمام مسئولان ادارت در نمازهای جماعت حضور پر رنگ داشته باشند، افزود: این یکی از راه‌های در بین مردم بودن است و باید خودتان را برای نقدپذیری آماده کنید و اگر کسی شما را نقد و یا نصیحت کرد توجه کنید و آن را بپذیرید.
حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق ادامه داد: اگر کسی شما را نقد و نصیحت کرد، خداوند را سپاس‌گذار باشید، زیرا این تذکر از باب اصلاح و سازندگی شما بوده است.
در ادامه رئیس دادگستری شهرستان ازنا از دستگاه‌های حفار مانند آب و فاضلاب، مخابرات، شهرداری و شرکت گاز خواست تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی پروژه‌های نیمه تمام خود را به اتمام برسانده تا سبب بروز مشکلات از قبیل سقوط شهروندان در این حفاری‌ها نشود، که منجر به شکایت در دادگستری شود.
حمید‌رضا بوالحسنی اظهار داشت: یک سوم پرونده‌های موجود در دادگستری ازنا مربوط به اختلافات خانوادگی است که این آمار بسیار نگران کننده است.
وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها باید قبل از ازدواج فرزندانشان از یکدیگر شناخت کافی داشته باشند.
رئیس دادگستری شهرستان ازنا گفت: خوشبختانه آمار مراجعان به این دادگستری نسبت به دیگر شهرستان‌های استان بسیار پایین‌تر است، که این امر نشان از فرهنگ بالای مردم دارد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول