اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

قانون کار به نفع تولید تغییر کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون صنایع و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون کار باید به گونه‌ای باشد که به نفع تولید تغییر کند.

قانون کار به نفع تولید تغییر کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی اصغر یوسف‌نژاد بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی مازندران اظهار داشت: مجلس با ادغام وزارتخانه‌ها به دنبال بهره‌وری شاخص‌ها بوده است.
وی با اشاره به اینکه بهره‌وری مهم‌ترین معنی و مفهوم ادغام‌ها است، تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران همانند گذشته آماده همکاری با مدیران استان برای توسعه استان است.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون ظرفیت‌های زیادی برای رسیدن به شاخص‌های بهره‌وری وجود دارد، گفت: در بعضی از مواقع دیده می‌شود که مدیران به این قابلیت‌ها بی‌توجه هستند.
وی با اشاره به ضرورت تغییر و اصلاح قانون کار خاطرنشان کرد: این تغییر و اصلاح باید به نفع تولید تغییر کند نه به نفع کارگر و کارفرما.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از آمادگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: قانون کاری که قبلا وجود داشت حق دو طرف را ادا کرده بود اما مقتضیات موجب تغییر قانون می‌شود و این تغییرات در قانون نیز یکی از فلسفه تشکیل مجلس است.
در این مراسم محمدعلی نجفی که مدیرکل تعاون مازندران مازندران بود تودیع و اسماعیل نیلچیان به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و امور اجتماعی مازندران معارفه شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول