اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان خبر داد:

انصراف آلومینیوم هرمزگان از لیگ حذفی فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان از انصراف تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

انصراف آلومینیوم هرمزگان از لیگ حذفی فوتبال کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین جباری‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، تمرکز آلومینیوم تنها بر روی لیگ دسته اول آزادگان خواهد بود، تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان از حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان انصراف داده است.
مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تأیید این خبر گفت: از آنجا که تیم فوتبال این باشگاه در سال جاری تنها هدفش صعود به لیگ برتر است، تصمیم گرفته شد از حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور انصراف و تنها به حضور در مسابقات لیگ یک آزادگان بسنده کند.
جباری‌زاده اضافه کرد: در سال جاری تنها هدفمان صعود به لیگ برتر فوتبال است تا بدشانسی‌های فصل گذشته را به دست فراموشی بسپاریم و برای رسیدن به این هدف تمامی ابزارها را به کار بسته‌ایم.
وی در پایان تصریح کرد: همچنان به حمایت مسئولان استان هرمزگان برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال و لیگ برتر والیبال نیازمندیم و امیدواریم این حمایت‌ها عملی شده و استان هرمزگان را در کشور سرافراز کنیم.
یادآور می‌شود به دلیل مصوبات جدید واحدهای صنعتی، مبنی بر اجازه نداشتن در تیم‌داری حرفه‌ای توسط این بخش‌ها، اعتبارات باشگاه آلومینیوم هرمزگان از 3.5 میلیارد تومان به 60 میلیون تومان کاهش داده شد که این امر در روزهای اخیر ادامه حضور تیم‌های این باشگاه در لیگ‌های کشوری به ویژه تیم فوتبال این باشگاه را در هاله‌ای از ابهام فرو برده بود که به نظر می‌آید با ورود مسئولان رده بالای استانی مشکل این تیم به طور موقت رفع شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول