اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور یک تیم با نام جدید در رقابت‌های لیگ دسته 2/

آلومینیوم نوین به منطقه ویژه خلیج فارس واگذار شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال آلومینیوم نوین هرمزگان که برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم کشور آماده می‌شود، با توافق دو باشگاه آلومینیوم المهدی و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، تحت پوشش باشگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رفت و با نام این باشگاه در رقابت‌های فصل جاری حاضر می‌شود.

آلومینیوم نوین به منطقه ویژه خلیج فارس واگذار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تأیید این خبر‌ در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که این باشگاه در فصل جاری در رشته‌های مختلف و در سطح کشوری به فعالیت می‌پردازد و هزینه‌های زیادی را متقبل شده و همچنین‌ علاقه باشگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به تیمداری در رشته فوتبال، امتیاز تیم آلومینیوم نوین به این باشگاه واگذار شد.
حسین جباری‌زاده با بیان اینکه این انتقال امتیاز می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتری برای هرمزگان باشد، اضافه کرد: با توجه به انگیزه و تجربه‌ای که در مدیران باشگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس وجود دارد، اطمینان دارم که آن‌ها توانایی رساندن این تیم را به رده‌های بالاتر فوتبال کشور را دارا هستند.
وی ادامه داد: تیم واگذار شده از چندی قبل اردوی خود را در شهرکرد با کادر فنی فصل گذشته و با جذب چند بازیکن جدید آغاز کرد و در حال حاضر تمرینات خود را در شهر بندرعباس پیگیری می‌کند تا بتواند نماینده شایسته‌ای برای مردم هرمزگان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور باشد.
جباری‌زاده در پایان خواستار حمایت مسئولان از باشگاه‌های فعال در رقابت‌های ورزشی کشوری شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم در فصل جاری بتوانیم در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال پرچم هرمزگان را در کشور برافراشته کنیم.
یادآور می‌شود طی روزهای اخیر در برخی از رسانه‌ها مباحثی در مورد این واگذاری طرح شده بود که با این خبر انتظار می‌رود بخشی از نگرانی‌های فوتبال دوستان بندرعباسی در این بخش کاهش یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول