اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خواستار شد:

تعیین شاخص دقیق شهرستان‌های موفق در ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی خواستار تعیین شاخص‌های اشتغال شهرستان‌های استان بر اساس تعهدات فرمانداری‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان شد.

تعیین شاخص دقیق شهرستان‌های موفق در ایجاد اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عباس نیاوند در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: با بکارگیری این روش، رتبه‌بندی شهرستان‌ها در زمینه ایجاد اشتغال به درستی انجام می‌شود.
وی با اشاره به دستگاه‌های موفق در ایجاد شغل و به ویژه مشاغل خانگی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق مهر امام رضا(ع)، از دستگاه‌هایی که توان عمل به تعهداتشان در ایجاد سهمیه اشتغال را ندارند خواست تا با اعلام این موضوع به دبیرخانه کارگروه اشتغال، منابع مالی شان را در اختیار دستگاه‌های موفق قرار دهند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی ارائه تسهیلات را تنها یکی از دلایل موثر در ایجاد شغل دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان برای سرمایه‌گذاری، با ارائه طرح‌های توجیه دار، رفع موانع مربوطه و تسریع در سرمایه‌گذاری مشکلات عمده سرمایه‌گذاران حل و نرخ سرمایه‌گذاری و در نتیجه اشتغال استان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.
در ادامه جلسه فرماندار نیشابور با ارائه گزارشی به توضیح عملکرد فرمانداری نیشابور در تحقق سهمیه اشتغال شهرستان پرداخت.
سیدجلال هاشمی گفت: سیاست‌های دولت دهم در توجه ویژه به این حوزه نشان از درک صحیح رئیس جمهور و هیئت دولت از نیازهای واقعی مردم است.
وی افزود: باوجود مشکلات ساختاری و تعهد فرمانداری برای همکاری حداکثری در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن و انتخابات آتی، خود را متعهد به ایجاد 27 هزار و 200 شغل در شهرستان نیشابور می‌دانیم.
فرماندار نیشابور اظهار داشت: از مجموع هشت هزار و 200 شغل خانگی که شهرستان ملزم به ایجاد آن بوده تاکنون دو هزار و 700 نفر ثبت نام صورت گرفته است.
به گفته وی با احتساب پنج هزار و 500 شغل ایجاد شده در شهرستان نیشابور، 13 هزار و 500 شغل دیگر باید ایجاد شود تا سهمیه اشتغال نیشابور تکمیل شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول